کد خبر: ۱۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
گروه استان‌ها- از ساعتی پیش برخی جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشور با مشکل فنی در سامانه هوشمند از مدار توزیع سوخت سهمیه‌ای خارج شدند و مردم برای سوخت‌گیری وسایل نقلیه با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

به گزارش تسنیم ازاصفهان، امروز به دنبال بروز اختلال در شبکه‌های هوشمند پمپ‌بنزین، جایگاه‌های سوخت در استان‌های مختلف کشور و اصفهان از ارائه خدمات سوخت سهمیه‌ای خارج شدند اما با تغییر الگوی خدمت‌رسانی فعالیت جایگاه‌های عرضه سوخت در حال از سرگیری است.

همزمان بروز مشکل فنی در جایگاه‌ها، یک یا دو تابلوی اطلاع‌رسانی شهری در اصفهان نیز دچار اختلال‌ شد که مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده که موضوع در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

اما مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان درباره اختلال ایجاد شده در برخی از تابلوهای دیجیتال شهری در روز جاری در گفت‌وگو با رسانه رسمی شهرداری اصفهان گفت: به دلیل بروز اختلال در سامانه تابلوهای متغیر خبری (دیجیتال شهری) این تابلوها موقتاً در برخی از بزرگراه‌های شهر خاموش است.

هادی کریمی افزود: علت ایجاد اختلال توسط نهادهای ذی‌ربط و در کمیته فنی در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: با رفع این اختلال، در اولین فرصت تابلوها به چرخه خدمت رسانی به همشهریان بازمی‌گردند.

اما بهمن علیپور سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص بروز مشکل فنی در جایگاه‌ها با تاکید بر اینکه چنین موضوعی سراسری است و فقط مختص شهر اصفهان نیست، گفت: توقف فعالیت برخی از جایگاه‌ها موقتی است.

وی با بیان اینکه چنین اقدامی به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت اتفاق افتاده است، اظهار داشت: به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان پیرامون اینکه در تامین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد، افزود: فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نیست.

وی تاکید کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/163/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار