کد خبر: ۱۸۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
گروه استان‌ها - استاندار بوشهر باتأکید بر تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر گفت: در این راستا ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش این استان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در 8 سال دفاع مقدس در 3 جبهه زمینی، هوایی و دریایی نقش مهم و تعیین مهمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه این استان به‌عنوان یکی از نقاط راهیان نور دریایی تعیین شده است افزود: ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه زمین ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده است گفت: در این راستا شش هزار مترمربع زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده که ضرورت دارد هر چه زودتر ساخت آن شود.

محمدی‌زاده با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر با همکاری نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: در این راستا 50 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه زمین محل ساخت، اعتبار اولیه و مجری ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده است تأکید کرد: در این راستا لازم است از پارک کنار موزه برای استفاده از چیدمان تجهیزات مورد نظر استفاده شود.

استاندار بوشهر افزود: لازم است ساخت موزه دفاع مقدس هر چه سریعتر آغاز تا بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/190/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار