کد خبر: ۱۸۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
گروه استان ها- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: کارشناسان در حال رفع مشکل هستند و روند فعال‌سازی جایگاه‌های ارائه سوخت ادامه دارد.

علی اصغر چاغروندی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به اختلال ایجاد شده در شبکه سوخت هوشمند در سراسر کشور گفت: کارشناسان در حال رفع مشکل هستند و روند فعال‌سازی جایگاه‌ها بتدریج تا فعال‌ شدن تمامی جایگاه‌ها در این استان ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: استان ایلام دارای 48 جایگاه عرضه فرآورده نفتی بنزین و نفت گاز است که این جایگاه‌ها از ظهر دیروز پس از ایجاد مشکل در شبکه سوخت هوشمند از مدار خارج شدند، اما از همان ساعت ابتدایی جایگاه های عرضه بنزین به صورت آفلاین بازگشایی شده و خدمات رسانی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تا کنون 28 جایگاه فعال شده است گفت: تا عصر امروز تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه ایلام به مدار برگشته و سوخت‌گیری بتدریج عادی می شود.

چاغروندی در پایان با اشاره به فعالیت چندین گروه فنی جهت رفع مشکل جایگاه های سوخت اظهار داشت: هم اکنون ارائه سوخت در 7 جایگاه به صورت هوشمند انجام می شود.

انتهای پیام/ ت

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار