کد خبر: ۱۸۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
گروه استان‌ها- استاندار سمنان با بیان اینکه مکلف هستیم تا برای تحقق مطالبات مردم، مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور تلاش کنیم گفت: مطالبات مردم کالپوش رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در حاشیه سفر به کالپوش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به مطالبات مردم در دستور کار است اظهار داشت: به مردم وعده دروغ نمی‌دهیم و نتوانیم به قولی عمل کرده یا آن را محقق کنیم به مردم وعده نمی‌دهیم.

قول استاندار سمنان برای اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذار در کالپوش

استاندار سمنان گفت: هر سرمایه‌گذاری که بخواهد در منطقه کالپوش اقدام به ایجاد مراکز گردشگری کند تسهیلات مناسب دریافت می‌کند.

هاشمی اضافه کرد: اگر سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری در منطقه کالپوش داشته باشد حمایت شده و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت او فراهم می‌شود.

وی درباره مشکلات مردم کالپوش نیز گفت: در اسرع وقت مشکلات این منطقه نیز بررسی شده و برای رسیدگی اولویت‌بندی خواهد شد.

اجازه نخواهیم داد سرمایه‌گذار درگیر بوروکراسی اداری شود

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران نیز گفت: اجازه نخواهیم داد سرمایه‌گذار درگیر بوروکراسی اداری شود.

هاشمی با اشاره به‌ضرورت خدمت به مردم و توجه به مشکلات آنان تصریح کرد: مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و برای خدمت‌رسانی به مردم آماده باشند.

وی درباره مشکلات نهاده‌های دامی در این استان نیز گفت: در جلسه‌ای که وزیر جهاد کشاورزی داشتیم مشکل کمبود نهاده‌های دامی در استان سمنان مطرح شد و دستوراتی نیز در این زمینه از سوی ایشان صادر شد.

انتهای پیام/363/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار