کد خبر: ۱۸۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:
ارومیه - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مذاهب اسلامی اگر ید واحده شوند می توانند با اتحاد کاخ های ظلم و فساد را شکسته و ریشه های آن را خشک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی نقش قرآن در وحدت مسلمین که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد اظهار کرد: قرآن چراغ راه و نوری است که همواره بر موضوع وحدت میان مذاهب اسلامی تاکید کرده است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های وحدت میان مذاهب اسلامی که قرآن نیز بر آن تاکید مؤکد دارد جامعیت و کاملیت دین مبارک اسلام است برای همین منظور هم پیامبران مبعوث می‌شدند تا فضای جامعه و اذهان مردم را برای پذیرش دین کامل اسلام توسط حضرت محمد آماده کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اقوام در اسلام موضوعیت ندارد و همه زیر لوای آن برادر و زندگی سراسر آرامش را بر پایه صلح دارند اما در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی این یکپارچگی و وحدت میان مذاهب اسلامی وجود نداشت.

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا همه اقوام در کنار هم قرار بگیرند و برای دفاع از کیان و خاک وطن در برابر باطل بجنگند تا به جهان استکبار ثابت کنند که وحدت میان آنها گسستنی نیست.

وی اظهارکرد: حکام منطقه بدانند که ایران تهدید نیست بلکه همیشه دنبال صلح و آرامش بوده است و ایران توانست با اقتدار مثال زدنی خود و با تاسی از وحدت و یکپارچگی دشمن تا دندان مسلح را خلع سلاح کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار