کد خبر: ۲۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
قیمت نفت ایران در هفته منتهی به ١٨ سپتامبر (جمعه، ٢٧ شهریورماه) برای دومین هفته متوالی بیش از یک دلار کاهش یافت.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از شانا، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ١٨ سپتامبر، یک دلار و ١٨ سنت برای هر بشکه کاهش یافت و به ٤٥ دلار و ٢٦ سنت رسید؛ متوسط قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تا کنون ٥٣ دلار و ٩٢ سنت بوده است.

قیمت نفت سنگین ایران نیز با یک دلار و ٣٨ سنت کاهش به ٤٣ دلار و ٤٧ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٢ دلار بوده است.

قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با یک دلار و ٨ سنت کاهش به ٤٤ دلار و ٢٠ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تا کنون ٥٣ دلار و ١٧ سنت بوده است.

به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت هر بشکه نفت خام دبلیو تی آی نیز در هفته منتهی به ١٨ سپتامبر با ٢٥سنت کاهش،  ٤٥ دلار ٥٣ سنت برای هر بشکه معامله شد.

قیمت نفت برنت نیز با ٥٠ سنت کاهش به ٤٧ دلار و ١٦ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت برنت از ابتدای سال تا کنون ٥٥ دلار و ٧١ سنت بوده است.

قیمت نفت خامهای دوبی و عمان نیز با یک دلار و ٦٤ سنت و یک دلار و ٤٦ سنت کاهش به ترتیب به ٤٤ دلار و ٥١ سنت و ٤٤ دلار و ٧٧ سنت رسید.

براساس این گزارش، حداکثر قیمت نفت امسال ٦٤ دلار و ٩٦ سنت و حداقل قیمت نیز ٤٠ دلار و ٤٧ سنت برای هر بشکه بوده است. این در حالی است که حداقل و حداکثر قیمت نفت در سال گذشته ١١٠ دلار و ٤٨ سنت و حداقل آن ٥٢ دلار بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار