کد خبر: ۲۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
شبکه سه سیما سه مجموعه‌ی «سرزمین کهن» کمال تبریزی، «در حاشیه» مهران مدیری و «پروین» جلیل سامان را برای زمستان 94 در دستور کار دارد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ایسنا، شبکه سه سیما علاوه بر سه سریال بالا، بازپخش مجموعه‌ی «آسمان من» را در دستور کار دارد و بجز اینها هنوز خبری از تولید سریال‌های جدید نیست.
 
«پروین» سریال دهه‌ی فجر تلویزیون
 
 تولید سریال «پروین» به کارگردانی جلیل سامان با فضای انقلاب اسلامی‌ به‌زودی آغاز می‌شود.
 
جلیل سامان که پیش از این سریال‌های «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را ساخته است، با ساخت «پروین» در ژانر سریال‌های عاشقانه در فضای انقلاب اسلامی‌ سه‌گانه خودش را تکمیل می‌کند. داستان این سریال از سال 1356 شروع می‌شود و تا پیروزی انقلاب اسلامی‌ ادامه دارد.
 
سامان، پیش تولید سریال جدید خود را از شهریور ماه آغاز کرده است و می‌خواهد این سریال را در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای ایام دهه‌ی فجر بسازد.
 
دو ساخته قبلی این کارگردان با برگزاری اختتامیه جشنواره جام‌جم در سال‌92 در بخش مجموعه‌های نمایشی با دریافت 9 جایزه رکورددار بود. «ارمغان تاریکی» همزمان با دهه فجر سال 89 و «پروانه» در بهار 92 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.
 
سریال «پروین» به تهیه‌کنندگی مشترک سیداحمد کاشانچی و محمودرضایی تولید می‌شود که کارگردان سرپرستی تیم نویسندگان را هم عهده‌دار است. این اثر، درامی ‌اجتماعی درباره یک پسر جوان به نام روزبه و دختری جوان است که با درگیرشدن در یک سری مسائل روابطشان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
 
سرزمین کهن
 
سرزمین کهن سال95 پخش خواهد شد؟
 
پروژه تاریخی «سرزمین کهن» که قرار بود فاز جدیدش به تازگی آغاز شود، هم اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
 
این مجموعه در حال حاضر شبیه به حلقه‌های زنجیری است که از هم جدا شده و باید به یکدیگر وصل شوند و پیدا کردن تک تک این حلقه‌ها پس از مدت‌ها برای ادامه، کاری بس دشوار است و در حال حاضر هر کدام از هنرمندان مشغول کار در پروژه‌های دیگر هستند.
 
فاز یک و دو مجموعه «سرزمین کهن» در قالب 43 قسمت است که به سرانجام رسیده است. با این حال فاز سوم این مجموعه در قالب 23 قسمت است که طبق گفته عوامل این مجموعه و مسوولان تلویزیون قرار است این روزها کلید بخورد.
 
پیش تولید فاز سه سریال تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی شروع شده و قرار است تصویربرداری این بخش از کار از آبان‌ آغاز شود؛ ضمن این‌که در این فاصله اصلاحات فصل‌های اول و دوم هم انجام می‌شود.
 
داستان فاز سه این سریال از دهه 1350 شروع می‌شود و تا پیروزی انقلاب اسلامی ‌ادامه دارد، در این بخش به اتفاقاتی پرداخته می‌شود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ‌شد. علیرضا طالب‌زاده ، مشغول نوشتن مرحله سوم سریال است.
 
به گفته‌ی مسولان تلویزیون، سریال «سرزمین کهن» به تهیه‌کنندگی محمد مسعود هم سال 95 پخش خواهد شد، این مجموعه قرار بود زمستان 94 به پخش برسد.
 
در فصل سوم «سرزمین کهن» بازیگرانی چون شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسین محجوب و... بازی می‌کنند.
 
پخش فصل اول سرزمین کهن بهمن سال 92 از شبکه سه آغاز شد که بعد از به نمایش درآمدن چند قسمت متوقف‌ و قرار شد بعد از اعمال اصلاحات لازم این سریال بار دیگر پخش شود.
 
این سریال داستان زندگی مردی به نام رهی را از سال 1320 تا 1357 روایت می‌کند.
 
ژوله و مهران مدیری
 
«در حاشیه» نوروزی می‌شود؟
 
فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و با بازی جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری و نصر‌الله رادش به تازگی کلید خورده است.
 
شاید این مجموعه هم به خاطر حساسیت‌هایی که دارد احتمال رساندن آن به آنتن تلویزیون به نوروز 95 برسد. اما طبق اعلام مسولان این مجموعه قرار است شب‌های زمستان به پخش برسد.
 
مجموعه «در حاشیه» که به تازگی کلید خورده است، در اولین قسمت، لحظه ورود عوامل بیمارستان «در حاشیه» به زندان را به تصویر کشید.
 
بر اساس این گزارش تاکنون حدود 10 قسمت از فاز دوم مجموعه «در حاشیه» نوشته شده است و قسمت اول این مجموعه مربوط به لحظه ورود عوامل بیمارستان «در حاشیه» به بازداشتگاه است.
 
مجموعه «در حاشیه» که پیش از این به نقد عملکرد حوزه بهداشت و درمان می‌پرداخت، در فاز دوم قرار است در لوکیشن یک اردوگاه تولید شود.
 
این سریال پس از 27 قسمت، پنجشنبه - سوم اردیبهشت ماه - پخش فاز اول خود را به پایان رساند و داستان این سریال با دستگیری عوامل بیمارستان «در حاشیه» به اتمام رسید.
 
در فاز دو قصه این سریال طبق گفته عوامل در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه پزشکانی که در سری اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.
 
آسمان من
 
باز پخش «آسمان من» در ایام محرم
 
سریال پلیسی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج و با مضمون امنیت پرواز که پیش از این از شبکه «افق» پخش شده بود، بزودی از شبکه سه سیما نیز بازپخش خواهد شد.
 
این مجموعه تلویزیونی در 29 قسمت 50 دقیقه‌ای داستان تلاش‌های پرفراز و نشیب اشخاصی بی‌ادعاست که با قبول خطرات و به خطر انداختن جان خود سفری ایمن را برای مسافران هواپیما فراهم می‌کنند.
 
محمدرضا آهنج علاوه بر کارگردانی و سرپرستی گروه نگارش، تهیه‌کنندگی سریال را نیز به همراه یوسف خزایی بر عهده داشته است.
 
بازیگرانی چون حامد بهداد، امین حیایی، دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امیر آقایی، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، انوش معظمی، عمار تفتی، افشین زی نوری، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی و چکامه چمن ماه در این سریال تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
قصه سریال از سال 63 آغاز می‌شود. طبق اسناد و مدارک به ثبت رسیده در این سال چند هواپیما ربوده می‌شود که در شش قسمت اول ماجرای این هواپیماربائی ها به تصویر کشیده می‌شود و پس از آن با جهش 25 ساله تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای برقراری کامل امنیت در طی پروازهای مختلف و خنثی سازی حرکت گروه‌های تروریستی منعکس می‌شود.
برچسب ها: سریال ، شبکه سه ، دهه فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: