کد خبر: ۲۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت لاشه برای عرضه به مغازه‌دار 26 هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت شقه بدون دمبه برای عرضه به مردم 29 هزار تومان است.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از ایسنا، رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: همه ساله در ایام سوگواری محرم به دلیل افزایش نذورات استفاده از گوشت افزایش می‌یابد و اکنون نیز قیمت آن حدود هزار تومان در هر کیلو افزایش یافته است.

علی اصغر ملکی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت لاشه برای عرضه به مغازه‌دار 26 هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت شقه بدون دمبه برای عرضه به مردم 29 هزار تومان است.
 
گوشت گوساله بیشترین تقاضا را دارد
 
وی با اشاره به افزایش میزان تقاضای گوشت در هفته اخیر افزود: البته میزان تقاضا بیشتر در رابطه با گوشت گوساله است. از طرفی همه ساله شرکت پشتیبانی امور دام سهمیه‌ای را برای هیات‌های عزاداری در نظر می گرفت که این موضوع امسال منتفی شده و همین موضوع منجر به افزایش بیشتر تقاضا شده است.
 
اختلاف قیمت عرضه گوشت حداکثر هزار تومان است
 
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی درباره گران بودن گوشت در مناطق بالای شهر نیز توضیح داد: در برخی از واحد‌ها به دلیل این‌که در شمال تهران قرار دارند و هزینه جاری و اجاره آن‌ها بالاست و از طرفی هزینه حمل‌ونقل گوشت از کشتارگاه تا محل کارشان زیاد است، می‌توانند قیمت‌های خود را حداکثر 1000 تومان بیشتر از بقیه واحدها اعمال کنند ولی اگر بیشتر از این مقدار باشد، تخلف محسوب می‌شود.
 
ملکی همچنین بر نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اصناف و اتحادیه بر بازار تاکید کرد و گفت: به تمام شکایاتی که از سوی مردم دریافت می‌شود رسیدگی می‌کنیم.
برچسب ها: قیمت ، لاشه ، گوسفند
نام:
ایمیل:
* نظر: