کد خبر: ۲۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
رییس اتحادیه نمایشگاه‌های اتومبیل هشدار داد
رییس اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل به مردم هشدار داد که از خرید خودرو از نمایشگاه‌های بدون مجوز خودداری کنند، چون این موضوع تبعات بدی برای آنها به همراه دارد و بعضا شاهدیم که در این نمایشگاهها خودرو با دیرکرد به خریدار تحویل داده شده و یا زدن سند با تاخیرات زیادی مواجه می‌شود.

غلامحسین قاسمیان اظهار کرد:در نمایشگاه‌ههای اتومبیل بدون مجوز بعضا شاهدیم بعد از خرید خودرو، سند با تاخیرات زیادی به نام خریدار زده می‌شود و یا خودرویی که رنگ شده به جای خودروی بدون رنگ به فروش می‌رسد و یا خودرو به موقع تحویل داده نمی‌شود.

ساماندهی نمایشگاههای اتومبیل بدون مجوز

وی با بیان اینکه در حال ساماندهی نمایشگاههای اتومبیل بدون مجوز هستیم، گفت: در حال حاضر حدود 800 واحد مجوزدار در این حوزه فعالیت می‌کنند و حدود 1000 واحد نیز بدون مجوز هستند که در حال ساماندهی آنها هستیم.

تعطیلی و یا کناره گیری تعدادی از نمایشگاههای اتومبیل

قاسمیان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این‌که در حال حاضر صنف ما در حال رکود به سر می‌برد، تاکید کرد: همین موضوع موجب شده تعدادی از نمایشگاه‌ها تعطیل شده و یا عده‌ای نیز از این شغل کناره‌گیری کنند، این در حالی است که هم چنان باید مالیات های گزاف بپردازند.

رییس اتحادیه نمایشگاههای اتومبیل، مشکلات مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده را از مهم ترین معضلاتی دانست که این صنف را با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: صنف ما حدود 9 ماهی است که در رکود به سر می‌برد و این در حالی است که باید مالیات بر درآمد چندین برابری بپردازد و هر سه ماه یکبار نیز مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کند که این موضوع منصفانه نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر: