کد خبر: ۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
معاون مسافری شرکت راه آهن از راه اندازی 18 رام قطار فوق العاده به مناسبت ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) به منظور رفاه حال زائران و عزاداران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد راشدی گفت: به منظور رفاه حال زائران و عزاداران در ایام رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا(ع) 18 رام قطار در مسیرهای تهران، تبریز، مراغه، زنجان به مشهد راه اندازی شده است.
معاون مسفری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از 18 هزار مسافر با این قطارها می توانند جابجا شوند.
به گفته وی، روزانه 45 قطار به مشهد وارد می شود که می تواند بیش از 75 هزار مسافر با این قطارها جابجا شوند؛ ضمن اینکه برای زائران 28 صفر در شهرهای اطراف مشهد نیز قطارهایی در نظر گرفته شده است تا 10 هزار زائر بتوانند به مشهد سفر کنند.
راشدی خاطرنشان کرد: در این روزها هیچگونه افزایش قیمتی شامل بلیت قطارها نخواهد شد و برنامه ریزی برای اجرای این مهم از 25 آذرماه امسال خواهد بود. 
به گزارش ایرنا، براساس مصوبه اخیر شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از 25 آذرماه امسال قیمت بلیت قطار در برخی از مسیرهای تعیین شده بین 10 تا 15 درصد افزایش می یابد و از 137 مسیر داخلی 24 مسیر شامل این افزایش قیمت نخواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: