کد خبر: ۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
سفیر کشورمان در مسکو از برگزاری نمایشگاه بزرگ گفتمان صنعتی- تجاری ایران و روسیه خبر داد.

 مهدی سنایی در صفحه شخصی فیسبوک خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ گفتمان صنعتی - تجاری روسیه و ایران نوشت: این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ دسامبر(۳۰ آذر تا دوم دی) با حضور وزیر صنایع و تجارت روسیه و یکصد شرکت بزرگ روس و ۲۰۰ نفر از صاحبان صنعت روسیه در تهران و در سه هزار متر مربع مساحت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور اقداماتی هم‌چون «گفتمان تجاری - صنعتی ایران و روسیه»، امکان ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در تحکم روابط تجاری - اقتصادی ایران و روسیه و هم‌چنین ثبات جایگاه صنعت روسیه در ایران را فراهم می‌کند.

در این نمایشگاه بزرگ‌ترین کارخانجات و صنایع ماشین‌سازی، هواپیماسازی، کشتی‌سازی و واگن‌سازی و سایر صنایع چون فولاد شرکت می‌کنند و بزرگ‌ترین کارخانجات و صنایع ایران نیز طرف گفت‌وگو با آن‌ها هستند.

معرفی طرح‌های تولیدی - فنی شرکت‌های صنعتی برجسته‌ی روسی در حوزه‌های متالوژی، ماشین‌سازی، موتورسازی، خودروسازی، فن‌آوری‌های هوانوردی، حمل و نقل و غیره، هم‌چنین پروژه‌های بلند مدت همکاری‌های دوجانبه، از جمله درباره ایجاد شرکت‌ها، مراکز مهندسی و پارک‌های صنعتی مشترک، برنامه‌ریزی شده است.

برنامه‌ی کاری مشتمل بر حضور وزیران و رییسان شرکت‌های بزرگ روسیه و ایران است که امکان ارتباط تجاری در قالب B2B را مد نظر دارند.

هم‌چنین بیانیه مشترکی به امضا دو وزیر مبنی بر نقشه راه همکاری‌های صنعتی دو کشور خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: