کد خبر: ۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
مرکز مدیریت راه های کشور از بسته بودن برخی راه های کوهستانی در استان های گیلان، اردبیل، البرز، تهران، کردستان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بارش برف و احتمال ریزش کوه خبر داد.

«یاسر خالدی» چهارشنبه اعلام کرد جاده های پونل- خلخال در استان های گیلان و اردبیل، شمشک- دیزین در استان های البرز و تهران، سروآباد- پاوه در کردستان، گنجنامه- تویسرکان در استان همدان و سی سخت- بیده در کهگیلویه و بویراحمد همچنان به دلیل بارش برف، احتمال ریزش کوه و ایمنی ناکافی بسته است.
خالدی افزود: تردد موتورسیکلت از ظهر امروز (چهارشنبه) تا نیمه شب جمعه بیست وهفتم آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.
روز جمعه نیز از ساعت 14 تا 23 تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از کرج به مرزن آباد ممنوع است. همچنین این جاده از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سوی کرج از ساعت 17:30 تا 23 همین روز، یکطرفه خواهد بود.
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل های مواد سوختی و فاسدشدنی از هشت صبح تا نیمه شب چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته در محور هراز و همچنین کرج- چالوس و برعکس ممنوع است.
از هشت صبح تا نیمه شب جمعه بیست وهفتم آذرماه نیز تردد تریلرها به استثنای حامل های مواد سوختی و فاسدشدنی از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع اعلام شد.
وی درباره بیشترین تردد وسایل نقلیه در 24 ساعت گذشته در برخی راه های کشور گفت: آزادراه های کرج- تهران، کرج- قزوین، تهران- قم ، ساوه- تهران ، پاکدشت- تهران و تهران- شهریار در هر دو مسیر رفت و برگشت، بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور توصیه کرد با توجه به آغاز فصل سرما رانندگان برای آگاهی از آخرین وضع راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند یا با شماره تلفن 141 مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.
در روزهای پایانی هفته تردد وسایل نقلیه در برخی راه های کشور مانند مسیرهای استان های البرز، تهران، سمنان، گیلان و مازندران به چندین برابر افزایش می یابد و محدودیت های ترافیکی در این محورهای برای سهولت تردد رانندگان وضع می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: