کد خبر: ۲۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ آذر ماه ۹۴، شاخص کل با ۰.۴۲ درصد کاهش روبرو شد.
در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۴، شاخص کل با ۲۶۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۶۲۱۴۷ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۱۴۱ واحد کاهش به رقم ۴۲۷۳۱ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۸۲۵ واحد کاهش عدد ۱۴۰۳۳۶ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با  ۰.۳۳ درصد و ۰.۵۸ کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۴ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۲۵۴۹ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل  ۲۸ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۱۴۶۷ میلیون سهم و حق تقدم در ۱۱۳ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۳۳ درصد و ۱۶.۲ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۲۵۴۹ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۱۴۶۷ میلیون سهم به ترتیب با ۱۵.۵  درصد کاهش و ۲۸.۶ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۱۱۴۷۷۶ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال معامله شد که ۷۸ درصد و ۷۷.۸ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.  

در هفته جاری ابزارپزشکی، اپتیکی و اندازه گیری با ۱۴.۱۵ درصد، قند و شکر با ۵.۳۷ درصد، بانک‌ها و موسسات اعتباری با ۱.۳۳ درصد و زراعت و خدمات وابسته با ۱.۲۷ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص صنایع را نسبت به سایر گروه‌ها به خود اختصاص دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: