کد خبر: ۲۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
اگر چشم‌هایتان از خواندن مطالب از روی وسیله‌های الکترونیکی در شب خسته شده است، گوگل‌پلی مدل چراغ شب (Night Light) را برای مطالعه آسان در شب معرفی می‌کند.
به گزارش  تک‌تایمز، محرومیت از تلاش برای مطالعه در شب، زمانی که چشمان شما خود را برای خوابیدن تطبیق میدهد، اکنون دیگر معنایی ندارد. اگر شما تا به حال بین دوراهی مانده‌اید که به خواندن کتابهای الکترونیکی خود ادامه دهید، یا دستگاه خود را به دلیل اینکه چشمتان از نور بسیار زیاد یا ناکارآمد اذیت شده خاموش کنید، دیگر نگران نباشید، زیرا گوگل‌ به تازگی آپدیتی از اپلیکیشن‌های مطالعه خود را در گوگل‌پلی عرضه کرده است که خواندن کتابهای الکترونیکی را در نور کم آسان‌تر می‌کند.

با فناوری Night Light، نیازی به تطبیق روشنایی صفحه دستگاه توسط شما نیست، زیرا آپدیت 3.7.45 نرم‌افزار مطالعه گوگل‌پلی، به طور خودکار این انطباق را برای ما انجام می‌دهد.

گرگ هارترل، مدیر این محصول از گوگل‌پلی، اعلام کرده است که این آپدیت قابل استفاده برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS است.

هارترل می‌گوید: Night Light به طور خودکار میزان نور طبیعی بیرون را بررسی می‌کند و همان دما و روشنایی را به شما می‌دهد.

این نرم‌افزار با جلوگیری از بیرون آمدن نور آبی رنگ دستگاه‌های الکترونیکی کار می‌کند، زیرا تحقیقات نشان داده است که دلیل اصلی مشکل مردم برای استراحت در شب است. وقتی Night Light را روشن کنید، دستگاه نور آبی را می‌گیرد و آن را با نوری کهربایی جایگزین می‌کند و این تجربه بهتری را برای مطالعه به فرد می‌دهد.

این نرم‌افزار خواب خوانندگان الکترونیکی را آسان‌تر می‌کند و به آنها ثابت می‌کند که سرگرمی و داشتن خوابی مناسب در شب، با هم در تضاد نیستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: