کد خبر: ۲۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
مدیر عامل پست بانک گفت: پست بانک برای حمایت از تولید در سطح کشور به اشخاص حقیقی ۱۰ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۱۰ درصد می‌دهد.
 خسرو فرحی در نشستی خبری با بیان اینکه پست بانک دارای دو رویکرد اصلی است، اظهار کرد: یکی از آنها فعالیت به عنوان بانک تخصصی حوزه IT و دیگری بانک توسعه روستایی است لذا تلاش می‌کند با تامین مالی بخش‌های IT و CT آنها را مورد حمایت قرار دهد.

وی افزود: یکی دیگر از رویکردهای این بانک حضور گسترده در تمامی نقاط کشور و ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی هموطنان به این خدمات است که بر این اساس در بیش از 12 هزار نقطه حضور دارد.

مدیر عامل پست بانک تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بستر مناسبی را برای توسعه و گسترش خدمات پست بانک ایران در سطح کشور ایجاد کرده است و این بانک آمادگی لازم برای تامین مالی فعالان حقیقی و حقوقی بخش‌های مختلف را دارد.

وی ابراز کرد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده با صندوق توسعه ملی، این بانک تسهیلات مورد نیاز کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط (SMEها) را برای حمایت از تولید در سطح کشور پرداخت می‌کند که سقف آن برای اشخاص حقیقی 10 میلیارد ریال، اشخاص حقوقی 100 میلیارد ریال و نرخ آن نیز 10 درصد است.

او با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 80 هزار فقره تسهیلات در سطح روستاها پرداخت شده است، گفت: باجه‌های پست بانک ایران تمامی خدمات پولی و بانکی را به صورت لحظه‌ای (online) ارائه می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: