کد خبر: ۲۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
مدیر یک شرکت اتریشی:
مدیر شرکت اتریشی مدیریت پروژه (PROJECT MANAGERS) گفت: ایران ظرفیت ها و قابلیت های زیادی دارد و ما می توانیم به این کشور کمک کنیم تا ایده هایش را طراحی و اجرا کند.
«تیم بوش» افزود: علاوه بر لغو تحریم های بانکی، نفتی و کسب تضمین های لازم، ایجاد زیرساخت ها نیز از پیش شرط های مهم برای جذب سرمایه گذاری خارجی محسوب می شود.
وی گفت: ایران از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی برخوردار است و می توانیم در ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه صنایع مختلف از جمله پتروشیمی به ایران کمک کنیم.
مدیر این شرکت نروژی که یک شرکت مشاوره ای بین المللی در زمینه مدیریت است، اضافه کرد: در زمینه مدیریت پروژه تجربه زیادی داریم و می توانیم به ایران کمک کنیم تا از این ظرفیت ها برای دست یابی به رشد و توسعه استفاده کند.
دوازدهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران با حضور نمایندگان 25 کشور و با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های صنعت پتروشیمی ایران بیست و دوم و بیست و سوم آذرماه در تهران برگزار شد.
هفتم و هشتم آذرماه نیز همایش بین المللی رونمایی از مدل نوین قراردادهای نفتی ایران با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: