کد خبر: ۲۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
مشهد- مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از آغاز مرحله دوم بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه منحله میزان طی چند روز آینده خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان گفت: در مرحله نخست که سقف پرداختی تا ۱۰۰ میلیون ریال بود در مجموع سپرده های ۱۲۰ هزار نفر توسط بانک صادرات به حساب های آنان واریز و افراد ذینفع طی برنامه زمانبندی شده با مراجعه به بانک به همراه مدارک لازم پول خود را برداشت یا در حساب دیگری پس انداز کردند.

وی با بیان اینکه زمان دقیق مرحله دوم بازپرداخت سپرده ها از سوی بانک صادرات اعلام خواهد شد افزود: در این مرحله سپرده های مردم تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به حساب آنان واریز می شود.

وی اظهار کرد: روند انتقال املاک و سپرده های موسسه منحله میزان به بانک صادرات بر مبنای کارشناسی و حسابرسی های دقیق و طی مراحل قانونی انجام شده و این کار در مراحل پایانی است که امیدواریم از این پس روند بازپرداخت سپرده های مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

رسولیان همچنین ابراز امیدواری کرد بازپرداخت سپرده های مردم در این موسسه توسط بانک صادرات تا پایان دی ماه به اتمام برسد.

وی گفت: در این راستا دستگاه های مختلف ذیربط اعم از شهرداری، اداره کل امور مالیاتی، بانک صادرات، دادگستری، سازمان ثبت اسناد و املاک و تامین اجتماعی استان نهایت تلاش خود را انجام می دهند.

موسسه مالی و اعتباری میزان که از اواخر سال گذشته با بحران مواجه شد در پی تشدید مشکلات آن، منحل و تمام دارایی های این موسسه در اختیار بانک صادرات قرار گرفت و در حال حاضر بانک صادرات متولی بازپرداخت سپرده های مردم در موسسه مزبور است.


نام:
ایمیل:
* نظر: