کد خبر: ۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
دبیر نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی با اعلام برگزاری هفدهمین دوره این نمایشگاه از یکم تا چهارم دی ماه به میزبانی کیش، از حضور 150 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد خبر داد.
مسعود پیمان زاده روز شنبه در مورد جزئیات برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی IRANIMEX2015 گفت: 110 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی به صورت پاویون از کشورهایی آسیایی و اروپایی همچون چین، ترکیه، امارات متحده عربی، نروز، هند و سنگاپور در فضایی به وسعت بیش از 6 هزار و 500 متر مربع محصولات و توانمندی های خود را در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی به نمایش می گذارند. 
وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها نسبت به گذشته علاقه مند به حضور در این نمایشگاه هستند، گفت: فضای پس از برجام سبب شده شرکت های خارجی به حضور در ایران و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از خود تمایل نشان دهند، ویژگی نمایشگاه امسال از نظر وسعت، تعداد شرکت کنندگان و سطح بازدید از منحصر بفردترین نمایشگاه ها خواهد بود. 
عضو هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در صنایع دریایی گفت: در کنار این نمایشگاه، نمایشگاه های عکس و نقاشی با هماهنگی روابط عمومی منطقه آزاد کیش برای دومین بار با موضوع صنایع دریایی و دریانوردی برگزار می شود و رسم بزرگترین نقاشی دریایی توسط دانش آموزان و دانشجویان از دیگر برنامه های این رویداد مهم است. 
دبیر نمایشگاه صنایع دریانوردی اضافه کرد: پس از بررسی هیات داوران و در آیین اختتامیه به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود. 
وی اضافه کرد: همزمان با این رویداد هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش نیز برگزار می شود، ارائه شناورهای دریایی به نام ایران همچون جماران و شناور زیر سطحی توسط نیروی دریایی از محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود. 
وی ادامه داد: شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای صنایع، تاسیسات و سامانه های دریایی و بندری از اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 
رئیس کمیته کشتی سازی اضافه کرد: در این نمایشگاه زمینه های مشارکت در خصوص بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحلی، خدمات دریایی و بندری، معرفی سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی و قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی، شیلات و آبزی پروری و اقیانوس شناسی و علوم جوی فراهم می شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: