کد خبر: ۲۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
بیش از 30 محصول با فناوری بالا (High Tech) که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی طراحی، تولید و تجاری سازی شده است در دومین مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
 این 32 محصول در حوزه های الکترونیک، دارو، کشاورزی، آی سی تی، عمران، مواد غذایی و صنعت خودرو تولید و به نمایش گذاشته شده است.
سامانه تولید محلول گندزدایی آب (اکسیر)، سیستم کنترل هوشمند موتورخانه، سامانه گندزدایی پیشرفته مولتی اکسیدان بکو، دستگاه صنعتی تولید نانو الیاف، فناوری PSA (تکنولوژی آبگیری از اتانول)، تجهیزات آزمایشگاهی یخچال های (70 درجه) نگهداری مواد در آزمایشگاه و فشرده سازی پست های فوق توزیع برق از جمله دستاوردهای عرضه شده شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه است.
همچنین سامانه های پایش و کنترل خودرو (ردیاب خودرو)، توسعه کیت های تشخیصی عفونی با خطر بالا، کتاب گویا با استاندارد دیزی (DAISY)، ارتقا و تولید سامانه پایش و مراقبت رادیویی سپر، سامانه پایش سه بعدی فیبر نوری، طراحی، ساخت و تولید سیستم فشرده انتقال نوری SDH، تدوین دانش فنی و راه اندازی خط تولید انژکتور موتور توربینی هوایی، دوربین های سرعت سنج و پلاک خوان، سامانه جامع شهرسازی، نوسازی و GIS (مبتنی بر وب) از دیگر دستاوردهای ارایه شده این شرکت ها است.
تولید نرم افزار مدیریت اطلاعات ساختمان (نما ساخت)، راه اندازی خط تولید نمونه و پایلوت یک نمونه جدید بوش اصلی، طراحی و پیاده سازی وب سرویس تایپ گفتاری فارس نویس، طراحی و ساخت ژنراتور مغناطیس دائم دور پایین (5 کیلو واتی)، تست تنفسی اوره و طراحی و ساخت پست کمپکت فوق توزیع نیز از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به عرضه شده است.
توسعه و تولید محصولات طبی در زمینه خمیر دهانی، پماد و کرم مقعدی، طراحی و تولید بیوکاتالیست پساب های صنعتی، گیرنده مرجع GPS /GNSS، ماده پلی کربوکسیلات اتر، ویلچر پله رو الکترومکانیکی، پروژه واریان (تولید هورمون آزادکننده گنادوتروپین)، طراحی تولید تجهیزات مخابراتی نسل جدید مبتنی بر شبکه، سامانه خانگی حذف نیترات از آب آشامیدنی، دستگاه منبع تغذیه با توان بالای 2 کیلووات، سامانه موتورخانه هوشمند و نرم افزار اتوماسیون اورژانس و سیستم های تعلیق و نجات نظامی و غیرنظامی نیز در این نمایشگاه ارایه شده است.
این دستاوردها در قالب نمایشگاهی در دومین مراسم رونمایی از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی امروز شنبه 28 آذرماه در سالن اجلاس سران در معرض دید قرار گرفته است.
این مراسم با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد فرهانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: