کد خبر: ۲۵۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
رئيس سازمان خصوصي‎سازي خبر داد:
رئيس سازمان خصوصي سازي اعلام کرد: طرح توزيع سهام عدالت دوره زماني 10 ساله دارد و 1394 آخرين سال آن محسوب مي شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ميرعلي اشرف عبدالله پوري حسيني گفت: همه فعاليت ها و کارها مطابق قانون انجام مي‎شود و به هيچ وجه اين طرح يا سهامداران عدالت فراموش نشده اند،بلکه بموقع و در بستري قانوني،کارها پيش مي رود و اميدواريم حداقل تا پايان سال اينده  تکليف آزادسازي سهام عدالت و اجازه خريد و فروش آن مشخص مي شود.

وي افزود: طبق قانون بايد همه پول سهام از محل سود آن تسويه شود و اگر تا پايان سال آينده نهايي نشود بايد باقيمانده  را مردم پرداخت کنند يا اينکه بخشي از سهام عدالت که پول آن پرداخت شده است آزادسازي شود.

پوري حسيني گفت:همه سهام 62 شرکت به صورت مشاع  در ميان همه سهامداران عدالت توزيع مي شود و سهام خوب يا بد نخواهيم داشت و مردم مطئن باشند که در شرايط برابر از سهام عدالت برخوردار هستند.

وي گفت: کساني هم که ممکن است برگه هاي سهام خود را گم کرده باشند،نگران نباشند چون همه  اطلاعات مشمولان سهام عدالت را داريم و آنها را سهامدار عدالت مي شناسيم.

رئيس سازمان خصوصي سازي درباره افرادي که جا مانده‎اند هم گفت:ديگر نمي دانيم به گذشته برگرديم و البته اميدواريم شايد تا حدودي فاصله صفر تا 100 را پر کنيم که بايد در دولت تصميم گيري شود و مي‎توانيم تا 48 ميليون نفر اين ظرفيت را تکميل کنيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سهام ، عدالت ، خصوصی سازی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
دبگه وفتی مردم میخواهید سهام ملت بدید
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
دبگه وفتی مردم میخواهید سهام ملت بدید
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
دبگه وفتی مردم میخواهید سهام ملت بدید
نام:
ایمیل:
* نظر: