کد خبر: ۲۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کنفرانس بین المللی هلدینگ و گروه شرکت ها برای دومین بار در سطح خاورمیانه و به میزبانی ایران ، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.
دومین کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و اولین جشنواره هلدینگ های برتر و شرکت های پیشرو  با حضور  اساتید علمی و اقتصادی برجسته کشور مالزی ، کره جنوبی ، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و مقامات ارشد دولتی و بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران ، در راستای بررسی فرصت ها و چالش های هلدینگ و ارایه راهکارهای پیشرو  و کارآمد در ایران برپا شد.

در این کنفرانس، لزوم توسعه و مهندسی هلدینگ ها برای دستیابی به  رشد اقتصادی مطلوب ، تاثیر هلدینگ ها در بهبود شرایط اقتصادی مناسب کشور ، امکان همکاری مشترک با بنگاه های بین المللی و شناسایی هلدینگ ها ، شرکت های پیشرو در کشور  توسط کارشناسان و سخنرانان مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.
مجید طلیمی ، مدیر عامل موسسه مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه ضمن دریافت تندیس و لوح تقدیر به عنوان مدیر برتر و کارآمد در حوزه رسانه اظهار داشت : رسانه ها موثرترین ، مقرون به صرفه ترین و موثق ترین منابع در جهت افزایش سطح آگاهی جامعه هستند. این در حالی است که  توسعه، فرآیندی چندبعدی است و توسعه اقتصادی در این میان از ویژگی خاصی برخوردار است و آنچه غیر قابل انکار است ،  نقش رسانه و مشاوران عالی رسانه در فرایند توسعه کشورها است.
وی ادامه داد: امروزه جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی بر معیار آموزش و اطلاع رسانی تاکید کند. در چنین جامعه ای، مشاوران رسانه ای متخصص با بهره گیری هوشمندانه از رسانه ها وبه ویژه مطبوعات ، با طراحی ، تولید و توزیع مطلوب خبر ، می توانند نقش بسیار موثری در ارتقاء سطح آگاهی های جامعه ایفا کنند .
منتخب کنفرانس بین المللی هلدینگ خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر دستیابی به جایگاه نخست علمی و اقتصادی منطقه ، در شرایط ویژه اقتصادی کشور مدیریت بر اثرگذاری شرکت های هلدینگ در بخش های مختلف اقتصادی بسیار با اهمیت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: