کد خبر: ۲۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
ایرفرانس و کی. ال. ام فرانسه هم اعلام آمادگی کردند؛
معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از حضور نمایندگان ایرلاین انگلیسی بریتیش ایروز از روز گذشته در ایران خبرداد.
محمد خداکرمی با بیان اینکه نمایندگان شرکت هواپیمایی ملی انگلیس (بریتیش ایرویز) روز گذشته به ایران سفر و برای راه‌اندازی پرواز مستقیم لندن-تهران اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر پرواز مستقیم بین تهران و لندن توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اما شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از حدود ۴- ۵ سال پیش به دلیل تحریم‌ پرواز مستقیم خود به ایران را قطع کرده بود.

معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره زمان ‌راه‌اندازی این پرواز گفت: از گذشته یادداشت تفاهم بین دو کشور در حوزه انجام پرواز مستقیم وجود داشته است.

خداکرمی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس و کی. ال. ام فرانسه نیز برای راه‌اندازی پرواز مستقیم خود به ایران اعلام آمادگی کردند و در آینده نزدیک پرواز مستقیم با این کشورهای نیز توسط این ایرلاین‌ها راه‌اندازی می‌شود.

پیش از این معاون عملیات هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته بود: شرکت‌های هواپیمایی ایرفرانس، K.L.M و بریتیش ایرویز طی مکاتبات و جلسات با سازمان هواپیمایی کشوری برای راه‌اندازی پروازهای خود اعلام آمادگی کردند و طی دو تا سه ماه آینده پروازهای خود را به مقصد کشورمان راه‌اندازی می‌کنند.

خداکرمی همچنین از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی اسپانیایی، ژاپنی و ایرایژیای مالزی نیز در حال مذاکره برای حضور در حمل و نقل هوایی ایران خبرداده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: