کد خبر: ۲۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
در آستانه سال نو دانش‌آموزان کلاس سوم ابتدایی یک مدرسه در تهران به کودکان مناطق محروم استان لرستان عروسک اهدا کردند.دانش‌آموزان کلاس نیلوفر مدرسه ساعی منطقه شش تهران که پیش از این 360 جلد کتاب نیز به هم‌کلاسی‌های خود در مناطق محروم استان بوشهر اهدا کرده بودند این بار در حرکتی خودجوش اقدام به اهدای بیش از 120قطعه عروسک به کودکان
 مناطق محروم استان لرستان کردند.

پانته‌آ خرسندی آغازگر این طرح دراین‌باره گفت: در آستانه سال نو احساس کردم که می‌خواهم شادی‌ام را با هم سن و سال‌هایم قسمت کنم بنابراین از همکلاسی‌هایم دعوت کردم تا به جشن تولدم بیایند و با خود عروسک بیاورند.
 وی می‌گوید: به دوستانم گفتم کهعروسک ها را به کودکان مناطق محروم اهدا خواهم کرد. آنها نیز که قبلا کتاب اهدا کرده بودند پذیرفتند.
 
 پانته‌آ خرسندی درباره عروسک‌ها گفت: این عروسک‌ها اکثرا نو و یا در حد نو هستند. در
 این طرح تمام هکلاسی‌های او به نام‌های آنا اشتری، کیانااکبری، کیمیا حسنی‌جاوید، کیانا شعبانی، سروین کلانتری، پارمیس دباغ، پارمیس موسوی،یاسمین کیادارا، نادیا رجبی، نیکی خدابخش، پرند برکپور، مانا دستورتبار، آوین شیخان، آیلی غفرانی، غزل مینایی،دیانا اعرابی، یاسمین کاوسی، نگار نوری، هستی کدخدازاده و درینا مرتضوی شرکت کردند.
 پانته‌آ خرسندی گفت: این عروسک‌ها به خیریه‌ای در استان لرستان تحویل شد تا بین کودکان مناطق محروم این استان توزیع شود. شعار این طرح «دوست من تنها نباش» است.
 وی افزود: بازی با عروسک به من کمک می‌کرد تا تنها نباشم و اوقات شادی داشته باشم و امیدوارم این عروسک‌ها به کودکان کمک کند که تنها نباشند و زندگی زیباتری داشته
باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: