کد خبر: ۲۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
با 30 هزار تومان کاهش
بازرس میدان مرکزی میوه و تره‌بار گفت: نوبرانه چغاله بادام که به تازگی وارد بازار شده امروز با قیمت 20 هزار تومان در این میدان عرضه شد که پیش از این کیلویی 50 هزار تومان بود.

هادی بختیاری بازرس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار میدان مرکزی در گفت‌وگو با فارس گفت: قیمت میوه چغاله بادام که به دلیل گرمای هوا امسال زودتر برداشت شده است، تا چند روز قبل در این میدان با قیمت هر کیلوگرم حدود 50 هزار تومان عرضه می‌شد اما امروز قیمت آن به حدود هر کیلو 20 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: این میوه برحسب کیفیت و اندازه قیمتش متفاوت است اما امروز هر کیلوی آن در این میدان با قیمت حدود 20 هزار تومان عرضه شد.

بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته به علت سرمای هوای قیمت این میوه بسیار گران بود، افزود: خوشبختانه امسال این مشکل وجود ندارد و این محصول فراوان وارد بازار شده است.

بازرس میدان مرکزی میوه و تره‌بار تصریح کرد: فعلا برداشت چغاله بادام از شیراز آغاز شده و بزودی چغاله کاشان هم به بازار می‌آید.

*پیاز ارزان شد

وی همچنین بیان داشت: قیمت پیاز که مدتی پیش گران شده بود و در میدان به حدود 4500 تومان رسیده بود به تازگی کاهش یافته و بر حسب کیفیت به حدود 1200 تا 1500 تومان رسیده است.

بختیاری با تأکید بر اینکه پیاز فراوان است و به اندازه کافی کشت شده است، تصریح کرد: بخشی از گرانی پیاز در یکی دو ماه اخیر به علت صادرات این محصول به کشورهای روسیه و عراق بود که به تازگی صادرات آن متوقف شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: