کد خبر: ۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
فرمانده نیروی انتظامی:
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسداری از ارزش ها و حقوق مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که رهبر معظم انقلاب بارها به این مهم تاکید داشته اند.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: گرچه مسئولیت برقراری امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی بود اما هماهنگی های مطلوب در سراسر کشور با نیروهای سپاه و بسیج صورت گرفت.
وی اظهار داشت: پیش بینی هایی شده بود که در برخی مکان ها چالش هایی در برگزاری انتخابات ایجاد شود اما با اقدامات انجام شده، مشکلی بوجود نیامد.
وی تصریح کرد: به طور معمول در حوزه هایی که امکان تنش وجود داشته باشد سختی هایی برای برقراری امنیت وجود دارد اما به همت مسئولان اتفاقی در این حوزه ها پیش نیامد و انتخابات به خوبی برگزار شد.
سردار سرتیپ اشتری افزود: به لطف الهی و هدایت رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی خدمات ارزنده ارائه کرده و در این خدمتگزاری، مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند که امید است روز به روز این مهم ارتقا یابد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در سفر به خرم آباد از شهید زنده لرستانی سید نورخدا موسوی عیادت کرد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در کنگره شهدای نیروی انتظامی و حضور در مراسم تشییع شهدا در خرم آباد از برنامه های سفر یک روزه فرمانده نیروی انتظامی به لرستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: