کد خبر: ۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
وزیرانرژی روسیه به دعوت رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه امشب در راس یک هیات بلند پایه اقتصادی، تجاری، کشاورزی وارد تهران می شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه و رییس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی به دعوت محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه، امشب - یکشنبه شب- در راس هیاتی متشکل از مقام های اقتصادی، تجاری، کشاورزی، صنعتی و نفت و گاز روسیه وارد تهران می شود.
هدف از این سفر، پیگیری نتایج اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور که در آبان ماه در مسکو برگزار شد و همچنین پیگیری توافق های حاصل شده در سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به ایران است.
محمود واعظی رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و نوواک به بحث و تبادل نظر در زمینه توافق های حاصل شده بین دو کشور در این سفر می پردازند.
وزیر انرژی روسیه با برخی از مقام های کشورمان از جمله وزرای نفت، نیرو و راه و شهرسازی نیز دیدار و گفت و گو می کند.
ارزش مبادلات تجاری ایران و روسیه در سال 2014 با پنج درصد رشد نسبت به سال قبل از آن به رقم یک میلیارد و 700 میلیون دلار نزدیک شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار