کد خبر: ۳۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
شهردار شیراز از میان ۲۵ نامزد در گروه‌های پنج‌گانه وزارت راه و شهرسازی، شهرداران، کمیسیون عمران مجلس، انجمن‌ها و تشکل‌های ساختمانی و نظام مهندسی به‌عنوان چهره سال صنعت ساختمان انتخاب شد.
به گزارش صما، علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز از میان 25 نامزد در گروه‌های پنج‌گانه وزارت راه و شهرسازی، شهرداران، کمیسیون عمران مجلس، انجمن‌ها و تشکل‌های ساختمانی و نظام مهندسی به‌عنوان چهره سال صنعت ساختمان انتخاب شد.

در دور نهایی نظرسنجی انتخاب چهره برتر صنعت ساختمان شهردار شیراز توانست در رقابتی نزدیک از میان 25 شخصیت موثر و خبرساز حوزه ساخت‌وساز، عنوان چهره 94 صنعت ساختمان را به دست آورد.

پاک فطرت شهردار شیراز پس از دریافت لوح تندیس چهره برتر سال صنعت ساختمان گفت: شهرداری شیراز در حال حاضر بیش از یک میلیون مترمربع ساخت وساز در سطح شهر به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان را در دست اجرا دارد.

وی با بیان این‌که ساخت ساختمانهای زیبا در مناطق کمتر برخوردار شهرها ضرورت دارد، افزود: با ساختن چنین ساختمانهایی ترافیک در تمام سطح شهر پخش می‌شود چون مردم برای خرید و دیگر امور به مرکز شهر یا چند پروژه خاص مراجعه نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که در تمام پروژه‌ها سعی شده ظرفیت پیمانکاران، شرکتهای داخلی و به کار گرفته شود افزود: کسانیکه می‌خواهند در بخش مسکن و ساختمان فعالیت کنند می‌توانند در این پروژه‌های اوراق مشارکت همکاری داشته باشند، چراکه هم سود خوبی دارد و هم آماده واگذاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: