کد خبر: ۳۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات آمریكایی در حفظ تحریم علیه ایران، گفتند: آمریكا اخلال و خدعه می‌كند و بعد گلایه می‌كنند كه چرا ما بدبینیم! روی كاغذ می‌نویسند بانك‌ها با ایران معامله كنند اما در عمل جوری «ایران‌هراسی» می‌كنند تا با ایران معامله نشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ایشان این مطلب را در دیدار هزاران نفر از كارگران سراسر كشور كه امروز-چهارشنبه- در حسینیه امام خمینی(ره) به مناسبت هفته كارگر انجام شد، بیان كردند.
رهبر معظم انقلاب جامعه كارگری را جامعه وفادار به انقلاب و نظام دانستند كه در همه حوادث مهم انقلاب و بعد انقلاب حضور داشت و گفتند: بنده برای شكر این نعمت پیشانی به خاك می‌سایم و با همه‌ وجود از كارگران تشكر می‌كنم.
حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: هر كس در جامعه به كاری مشغول است كارگر است. یك مدیر، یك استاد دانشگاه و ... همه كارگرند. كار هم سازنده انسان است، هم جامعه. ما باید كار را گسترش دهیم، كیفیت كار را بالا ببریم، حق كار را ادا كنیم. اگر یك مدیر، خود را وقف كار نكند حق كار را ادا نكرده است.
در بخش دیگری از این بیانات افزودند: آمریكا اخلال و خدعه می‌كند و بعد گلایه می‌كنند كه چرا ما بدبینیم! روی كاغذ می‌نویسند بانك‌ها با ایران معامله كنند اما در عمل جوری «ایران‌هراسی» می‌كنند تا با ایران معامله نشود؛ مسئول آمریكایی می‌گوید شاكله تحریم حفظ شده تا سرمایه‌گذار خارجی بترسد و نیاید.
حضرت آیت الله خامنه ای با تاكید بر این كه «تولید داخلی باید به‌عنوان یك مسئله‌ مقدس شناخته شود» اظهار داشتند: جنسی كه مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود. فروش و مصرف كالای خارجی باید به‌عنوان یك ضد ارزش تلقی شود مگر آنجا كه مشابهش نیست.
ایشان همچنین با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاكید كردند: دو روز دیگر در بعضی شهرها انتخابات است؛ این را مهم بشمارید و شركت كنید. این نوبت دوم انتخابات اهمیتش كمتر از نوبت اول نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار