کد خبر: ۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
معاون اقتصادي بنياد بركت گفت: امسال در 10 طرح بزرگ كشت و صنعت در مناطق مرزي سرمايه گذاري خواهيم كرد كه به طور قطع حداقل يك طرح در قصرشيرين خواهد بود.
محمد جباري  در استانداري كرمانشاه با بيان اينكه هدف ما ايجاد الگوي مشاركت اسلامي است افزود: در سال گذشته 2 هزار و 300 طرح به بنياد بركت داده شد كه در نهايت در 50 طرح مشاركت كرديم.
وي اظهار كرد: در سال 94 ، يك هزار ميليارد ريال براي تكميل 10 بيمارستان نيمه تمام به دولت كمك كرديم؛ همچنين در تهران به دليل آلودگي هوا و حفاظت از محيط زيست پروژه يك هزار هكتاري جنگل كاري را در دست اجرا داريم.
وي با اعلام اين كه ترجيح مي دهيم با بخش خصوصي همكاري داشته باشيم؛ گفت: بنياد بركت فقط در زمينه طرح هاي اقتصادي سرمايه گذاري مي كند كه منجر به توليد كالا بشود.
وي اضافه كرد: همچنين تقويت افراد كارآفرين از اهداف ماست و به واحدهاي اقتصادي كه دچار بحران مالي شده باشند و اميد به نجاتشان باشد ، كمك مي كنيم.
معاون امور اقتصادي و منابع استانداري كرمانشاه نيز گفت: سازمان صنعت و معدن استان، جهاد كشاورزي و دستگاه هاي اقتصادي استان كرمانشاه پروژه هاي ايجادي و پروژه هايي كه نياز به سرمايه گذاري دارند را به خوبي به بنياد بركت معرفي كنند.
رضا رحيمي؛ با بيان اين كه ما مشكل تامين سرمايه در استان داريم، گفت: اميدواريم بتوانيم چند طرح بزرگ ايجادي را با بنياد بركت انجام دهيم.
وي اظهار كرد: امروز از مرز پرويزخان و خسروي در شهرستان قصرشيرين بازديد داشتيم و قرار است بنياد بركت هم با بنگاه هاي اقتصادي استان مشاركت داشته باشد و يك طرح بزرگ كشت و صنعت در قصرشيرين ايجاد كند.
نام:
ایمیل:
* نظر: