کد خبر: ۳۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
سخنگوی شركت حمل و نقل ریلی رجا با عذرخواهی از مسافران قطار ترنست شماره 627 یزد- تهران كه عصر امروز (پنجشنبه) به دلیل نقص فنی برای رسیدن به مقصد تاخیر دارد، ریشه این امر را در تامین نشدن قطعات به دلیل تحریم دانست.
قطار ترنست شماره 627 یزد- تهران عصر امروز (پنجشنبه) به سوی مقصد حركت كرد اما پس از ساعتی سیستم تهویه و تاسیسات سرمایشی آن از كار افتاد كه اعتراض برخی مسافران را به همراه داشت.
«رامیز قلی نژاد» عصر پنجشنبه درباره مشكل فنی قطار ترنست شماره 627 یزد- تهران به خبرنگار ایرنا گفت: از چهار موتور این ترنست، دو موتور در حال كار است و در ایستگاه كاشان تلاش می كنیم با رفع مسائل فنی و راه اندازی سیستم های تهویه و سامانه سرمایشی، مشكل مسافران این قطار برطرف شود.
«رضا جعفری» رئیس این قطار، نیز در مسیر سیر به خبرنگار ایرنا گفت: این ترنست 6و25 دقیقه صبح امروز از تهران عازم یزد شد و بدون هیچ مشكلی ساعت 12 و 30 دقیقه در ایستگاه یزد مسافران را تخلیه كرد.
وی افزود: این ترنست بدون مشكل فنی ساعت 14 ایستگاه یزد را به سوی تهران ترك كرد اما در مسیر دچار نقص فنی شد و دو موتور از چهار موتور آن از كار افتاد.
وی پیش بینی كرد مسافران این ترنست با بیش از یك ساعت تاخیر وارد ایستگاه تهران شوند.
یكی از مسافران این قطار به خبرنگار ایرنا گفت: دو روز پیش نیز از تهران عازم یزد بودیم كه نقص فنی یكی از ترنست های شركت حمل و نقل رجا باعث نارضایتی مسافران این قطار شد و ما نتوانستیم در ساعت مقرر در یزد به سركار خود برسیم.
به گزارش ایرنا، قطار ترنست یا خودكششی برای نخستین بار در سال 1384 مسیر تهران- مشهد را در مدت هفت ساعت و نیم پیمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار