کد خبر: ۳۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور روز سه شنبه در آئینی با حضور مسئولان شرکت ها و نهادهای مرتبط در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی گلستان از حضور 40 شرکت از هفت استان شامل گلستان، اصفهان، خراسان رضوی، تهران، قزوین ، مازندران و البرز در این نمایشگاه خبر داد.
مهرداد یزدی افزود: این شرکت ها در فضایی به مساحت 6 هزار مترمربع محصول های تولیدی خود را در زمینه سیستم و تجهیزات مدرن و اتوماتیک سالن های مرغداری، سیستم های نوین رطوبت ساز، انواع باسکول جاده ای و ترازوهای صنعتی و سیستم های توزین، ساخت بونکرهای حمل دان، دستگاه های تصفیه آب صنعتی ویژه کارخانه ها و مرغداری ها و شرکت های تولید کننده کنسانتره و خوراک دام، طیور و آبزیان ارائه کرده اند.
وی گفت: همچنین شرکت های تولید کننده فرآورده های پروبیوتیک ویژه دام و طیور، صدف معدنی، شرکت های مرتبط با تجهیزات و سیستم های اتوماسیون به منظور تولید دام و طیور با آخرین دستاوردها و تکنیک های روز این صنعت و سیستم های تهویه و سازنده انواع هواکش ها نیز در نمایشگاه حضور دارند.
یزدی اضافه کرد: این نمایشگاه در مدت چهار روز برگزاری عصرها از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقه مندان و کارشناسان و تولید کنندگان صنعت دام و طیور دایر است.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان - آق قلا قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: