کد خبر: ۳۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
نايب رييس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به اين‌که‌امسال نمايشگاه‌هاي ضيافت در ماه مبارک رمضان برگزار نمي‌شود گفت: بايد نگاه به برپايي نمايشگاه‌ها تغيير کند و رويکرد خود را از برپايي نمايشگاه‌هايي مانند ضيافت به نمايشگاه‌هاي تخصصي و نيز فروش‌هاي فوق‌العاده تغيير دهيم.
ابراهيم درستي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين‌که اجناس و کالاهاي مختلف به وفور در بازار وجود دارد و رکودي در اين زمينه نداريم، گفت: در گذشته به دليل تفاوت قيمت برخي اجناس همچون مرغ، گوشت و حبوبات نمايشگاه‌هايي مانند نمايشگاه ضيافت برگزار مي‌شد اما در حال حاضر قيمت کف بازار، قيمت مناسبي است؛ بنابراين برپايي نمايشگاه‌هاي ضيافت در دستور کار نيست.
نايب رييس اول اتاق اصناف تهران به برپايي نمايشگاه‌هاي تخصصي اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون در دنيا برپايي نمايشگاه‌هاي تخصصي مدنظر قرار گرفته است، نمايشگاه‌هايي که در آنجا مردم به جاي خريد به ديدن اجناس و کالاها روي مي‌آورند.
درستي تاکيد کرد: بايد به سمت فروش‌هاي فوق‌العاده گام برداريم تا اصناف زير نظر اتحاديه‌هاي خود تخفيف‌هاي مدنظر را ارائه کنند و اين فروش‌هاي فوق‌العاده در تمام واحد‌هاي صنفي در سطح کشور انجام شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: