کد خبر: ۳۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
صندوق های سهام کالا با خروج سرمایه 100 میلیارد دلاری در سال جاری روبرو شدند. با وجود اخبار روشن از اقتصاد آمریکا در هفته آخر ماه مه 9.2 میلیارد دلار از این صندوقها خارج شده است.
به گزارش فایننشال تایمز،بازارهای جهانی این هفته با خروج گسترده سرمایه روبرو شدند که باعث افزایش قیمت سهام شد. بازار بورس کالا برای هفتمین هفته با خروج سرمایه روبرو شد. با وجود خبر مثبت از رشد اقتصادی آمریکا و تورم درکنار افزایش قیمت نفت و همکاری سازمانهای اروپایی برای حل بحران بدهی یونان، در این هفته 9.2 میلیارد دلار از بازارها خارج شد.

درعین حال سرمایه گذاران دسترسی خود به سهام های کالا در بازارهای نوظهور را افزایش دادند. بازارهای بورس کالا از شروع سال 2016 با کاهش همراه بوده است سهام S&P از اوایل ماه فوریه 10.5 درصد کاهش داشت. بی ثباتی بین سرمایه گذاران در هفته های آینده کمتر نخواهد شد. تصمیم گیری فدرال رزرو آمریکا درباره نرخ بهره بانکی در ماه ژوئن می تواند تغییری در این روند دهد ، همچنین همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و تصمیم گیری  بانک مرکزی اروپا در ادامه خریداری اوراق قرضه در معاملات تاثیر خواهد داشت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار