کد خبر: ۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از تصویب آ‌یین‌نامه حمایت از برگزیدگان مسابقات ملی و بین المللی مهارت توسط بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: برای خدمت سربازی برگزیدگان مسابقات مهارت شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حمید رضا خانپور با اشاره به راه‌اندازی شبکه ملی نخبگان مهارتی در کشور اظهار کرد: بر اساس این مصوبه برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقات جهانی مهارت و همچنین مسابقات ملی مهارت از مزایای ویژه‌ای برخوردار می‌شوند که گذراندن خدمت سربازی در ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای تحت عنوان مربی یا کمک مربی کارگاه از جمله این مزایا به شمار می‌رود.

وی در ادامه از راهیابی هفت نفر از استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی استان تهران به اردوی مسابقات جهانی برزیل 2014 خبر داد.

خانپور افزود: استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی استان تهران در اردوی آمادگی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل 2015 حضور مقتدرانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند و حاصل این تلاش کسب 13 مدال و 16 دیپلم افتخار بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم میان مهارت آموختگان، شکوفایی استعدادهای مهارتی جوانان و فراهم کردن زمینه حضور در مسابقات بین المللی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.

وی درعین حال از ایجاد کارگاه آموزش خودروی سنگین مسافربری خبر داد و گفت: برای توانمندسازی نیروهای انسانی نیازمند ایجاد یک نظام آموزشی کارآمد هستیم.

خانپور با اشاره به تاثیرگذاری کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش در رشد و توسعه اقتصادی خاطرنشان کرد: امروز شرکتهای بزرگ تولید خودرو برای آنکه در عرصه اقتصاد پیشتاز باشند ناگزیرند از نیروهای انسانی ماهر و متخصص استفاده کنند.

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران صنایع و دانش‌های مهارتی با درکنار هم قرار گرفتن به بهره‌وری نیروی انسانی و ارتقای کیفیت صنایع تولیدی منجر می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نخبگان ، مهارتی ، خدمت ، سربازی
نام:
ایمیل:
* نظر: