کد خبر: ۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
‌رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین خراسان رضوی گفت: شرکت نفت کم‌فروشی می‌کند، اما مردم به جایگاه‌داران برچسب هوافروشی می‌زنند.
‌کامران‌فر در گفت‌وگو با ایسنا- با اشاره به این مطلب اظهار کرد: پمپ بنزین‌ها در وضعیت بسیار سختی قرار دارند جایگاه‌داران موظفند از تنها سه درصد سود و درآمد خالصشان حقوق کارگران، بیمه، مالیات و...را بپردازند، درحالی که هر سال حقوق کارگران، بیمه، مالیات، آب، برق و ...افزایش می‌یابد و تنها چیزی که افزایش نمی‌یابد، حقوق جایگاه‌داران است. ما همواره مجبوریم از جایی دیگر بنزین را تهیه کنیم، در پمپ بنزین ریخته و تحویل مردم دهیم و در نهایت مردم به ما بگویند هوافروش، اما در اصل این شرکت نفت است که کم فروشی می‌کند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران استان با بیان اینکه تا جایی که بنزین پاک (یورو4) وجود داشته باشد، عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که به یک جایگاه خاص خط بنزین یورو4 بدهیم و به جایگاهی دیگر بنزین معمولی فرستاده شود. اگر در پالایشگاه بنزین یورو4 وجود داشته باشد آن را عرضه می‌کنیم و اگر نباشد بنزین معمولی عرضه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما با شرکت‌های مختلفی کار نمی‌کنیم و تنها با شرکت نفت مشارکت داریم و مواداولیه خود را چه بنزین و چه نفت یا گاز از شرکت نفت خریداری می‌کنیم. آن‌ها هرچه به ما بدهند موظف به فروش آن هستیم، اما در مشهد اکثرا یورو4 عرضه می‌شود.

کامران‌فر با اشاره به اینکه در شهریور ماه در مقابل موج سفر‌های تابستانی آمادگی کامل ارائه خدمات را داریم، اظهار کرد: تاکنون سابقه نداشته است که دقیقه‌ای جایگاهی را تعطیل کنیم و از خدمت‌رسانی غافل شویم. ما شبانه‌روز مشغول کار هستیم، تنها زمانی که در سه شیفت جایگاه‌ها باید تعطیل شود تا حساب‌های عملیات‌های جایگاه‌ها بسته و به تهران فرستاده شود، امکان خدمت‌رسانی کامل را نداریم.

وی در خصوص وضعیت جایگاه‌ها از لحاظ خدمت‌رسانی تصریح کرد: در چند سال اخیر ما رتبه نخست را در کشور داشته‌ایم. از حدود 100 جایگاه در استان 70‌درصد ممتاز هستند و 20درصد درجه یک و باقی درجه دو و سه که جایگاه‌های ضعیفی به شمار می روند و در نقاط دور دست استان قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار