کد خبر: ۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
ششمین گردهمایی مدیران مناطق و روسای شعب بانک حکمت ، با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران ستاد و مناطق و روسای شعب کل کشور در تهران برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، ششمین گردهمایی مدیران مناطق و روسای شعب بانک حکمت ، با حضور مدیرعامل ، معاونان ، مدیران ستاد و مناطق و روسای شعب کل کشور در تهران برگزار شد .
بر اساس این گزارش ، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در این گردهمایی با اشاره به تقویت نقاط قوت و برطرف ساختن نقاط ضعف بانک ، خاطرنشان ساخت : نیروی انسانی و آموزش اصولی و هدفمند در بانک حکمت جایگاه بسیار مهمی دارد ، چراکه نیروی کارآمد و متخصص می تواند بانک را یک گام به جلو ببرد . در این بین آموزش تکنیکی کارکنان و پرورش رفتار و روحیه مثبت آنان بسیار کلیدی است .
دکتر عسکرزاده در ادامه با تاکید بر اهمیت تقویت زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری در بانک افزود : شیوه بانکداری مرسوم در کشور ما یعنی همان بانکداری سنتی ، دیگر باید به تاریخ بپیوندد ،هرکه در این مسیر سریع تر از دیگران به سمت شیوه های مدرن حرکت کند و از شیوه های منسوخ در امر بانکداری فاصله بگیرد ، پیروز میدان خواهد بود .
وی با تاکید بر این مهم که در جامعه امروز باید تمامی خدمات بانکی را بر روی گوشی تلفن همراه به مشتریان ارائه نمود، افزود : امروز دیگر نمی توان هم بر گسترش بانکداری الکترونیکی پا فشاری کرد و هم بر توسعه فیزیکی شعب اصرار ورزید . باید با افزایش قابلیت ها در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی شعب فیزیکی را کاهش داد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با مهم دانستن بانکداری اجتماعی تصریح کرد : بانکداری امروز در جهان ، بانکداری مبتنی بر اطلاعات است . اگر نیاز امروز جامعه را نسنجیم و بر اساس آن حرکت نکنیم ، محکوم به شکست خواهیم شد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از بستر تجارت اجتماعی دیدی بود در نخستین اجلاس رهبران کسب و کار ایران (ارکان) افزود : بانکداری اختصاصی یکی از زیر مجموعه های مهم بانکداری شرکتی است که باید بسیار بدان توجه کرد . تمامی روسای شعب بانک حکمت می توانند بعنوان سفیران بستر تجارت اجتماعی دیدی بود در استانها و شهرهای کشور باشند . دیدی بود قطعا باعث برنامه ریزی صحیح و اصولی برای کسب و کار کشور در آینده خواهد شد.وی ادامه داد : یکی از مهمترین نیازهای شرکتها ، بانکداری بین الملل است و ما با توجه به زیرساختهای قدرتمندی که در حوزه ارزی داریم ، می توانیم خدمات شایسته ای به شرکتها و عموم مردم در این حوزه ارائه کنیم . دکتر عسکرزاده در پایان تاکید کرد : هنر بانکداری امروز ، مشتری مداری و جذب مشتری بر اساس سود بیشتر به سپرده مشتریان ، نیست . این نوع نگاه دیگر در شبکه بانکی نباید جایگاهی داشته باشد ، بلکه کیفیت خدمات ما باید بر اساس سه ویژگی سرعت ، امنیت و دقت به مردم ارائه شود و از این طریق مشتریان را نسبت به خود وفادار سازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: