کد خبر: ۳۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی سراسری کارکنان گفت: باید زیرساخت‌های لازم را در بانک تقویت کنیم تا پرسنل با حضور در میدان و آموزش‌های لازم به استانداردهای منطقی برسند و در این صورت است که ما می‌توانیم برنامه‌ریزی صحیح و کارآمدی را انجام دهیم.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم افتتاحیه آموزش مجازی بانک ایران زمین با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، نایب رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیر شعب استان‌ها، مدیر سرمایه انسانی، مدیر آموزش و مدیر روابط عمومی در ساختمان شماره دو برگزار شد .
علی آعبداله، رئیس هیأت مدیره ضمن تاکید بر تقویت فصل مشترک آموزش بدنه بانکی، گسترش دامنه متوسط آموزش را در تمام استان‌ها امری واجب دانست و افزود: باید برنامه‌ریزی صورت پذیرد تا همه استان‌ها به صورت یکسان آموزش ببینند. رئیس هیات مدیره خاطرنشان کرد: آموزش مجازی به شما این فرصت را خواهد داد و باید سرمایه گذاری بیشتری در این بخش صورت گیرد.
وی در انتها  با تاکید بر اهمیت آموزش همکاران از مدیران شعب استان ها خواست بر آموزش همکاران اصرار و پافشاری کنند.
در ادامه برگزاری این مراسم عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و کار تیمی مدیریت‌های آموزش و انفورماتیک که این امکان را فراهم کردند تا همکاران بتوانند بدون ترک کردن محل کار و استان خود، از امکانات آموزشی استفاده کنند، گفت: بهره برداری صحیح از این امکانات، سطح علمی، تخصصی و مهارت‌های همکاران را ارتقا می‌دهد.
وی تاکید کرد: بنده آموزش را بسیار واجد اهمیت می‌دانم چون با آموزش، تخصص و مهارت‌های همکاران‌ برای بهتر انجام دادن فعالیت‌های‌شان فراهم می‌شود و در عین حال یک انگیزه بسیار خوبی برای همکاران خواهد بود. زیرا فردی که در سازمانی که آن سازمان به آموزش اهمیت می‌دهد، کار می‌کند و آن شخص از نظر سطح سواد، دانش و مهارت رشد کند،  انگیزه پیدا می‌کند و می‌تواند با آمیزه این انگیزه، تخصص و مهارت، مجموعه را برای رسیدن به اهداف کمک کند.
پورسعید افزود: انتظار دارم که با برنامه‌ریزی در آموزش و همکاری و مشارکت فعال در استان‌ها و در سایر مدیریت‌ها و شعب، بهره برداری کامل و همه جانبه انجام بگیرد و در عین حال همکاران کمک کنند تا نتایج مورد نظر حاصل شود.
بعد از سخنان مدیرعامل، مجید شایسته نایب رئیس هیأت مدیره گفت: آموزش، سرمایه‌گذاری بلند مدت است و در طولانی مدت بهره لازم را خواهد داشت.
وی افزود: با کمک مدیرعامل بانک، بخش فناوری اطلاعات و آموزش این امر عملی شد.
شایسته تاکید کرد: برای آموزش همکاران از استادان مجرب دعوت شود و کار گروهی را در بین همکاران تقویت کنیم.
در این مراسم هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی گفت: در حال حاضر برای ارتقای شغلی همکاران شرایطی فراهم شده است که هر فرد در استان‌‌ خود قبل از انجام مصاحبه در کمیته انتصابات، بتواند آزمون سطح علمی بدهد. از این رو در اولین گام از کلیه بدنه مدیریت‌ها سوالات تخصصی جمع آوری شد و یک بانک اطلاعاتی از سوالات واحدهای مختلف جمع آوری و طراحی شد. علاوه بر آن همکاران در مدیریت آموزش سوالاتی در خصوص بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مجموعه دروس بانکی جمع آوری و مهیا کرده‌اند که همکاران آزمون را به صورت مجازی انجام بدهند.
در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی سراسری کارکنان اصغر امیرشکری مدیر آموزش ضمن بیان عملکرد آموزش در این مدت گفت: با تلاش همکاران توانستیم استان‌هایی را که در بحث آموزش با مشکل رو به رو بودند را از طریق سیستم مجازی تقویت کنیم و به صورت کلی در تمامی استان‌ها راه اندازی کنیم.
وی افزود: تمامی مراحل ساخت و برنامه ریزی سیستم آموزش مجازی از ابتدا تا انتها توسط همکاران در خود بانک انجام و اجرا شده است.
در این مراسم مدیران استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد، مازنداران و سمنان، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمالی، فارس و بوشهر، کرمان، البرز، گلستان و استان‌های غرب کشور به صورت مجازی در مراسم حضور داشتند و با مدیران گفتگو کردند

نام:
ایمیل:
* نظر: