کد خبر: ۳۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
دکتر آيت الله ابراهيمي در پيامي بمناسبت عيد غدير خم تأکيد کرد:وحدت و ولايتمداري پيام غدير به امت اسلامي است.


دکتر آيت الله ابراهيمي بمناسبت فرارسيدن عيد غدير پيامي صادر کرد متن پيام مديرعامل بانک انصار بدين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
 طلوع خورشيد ولايت و امامت غديرخم را به آحاد ملت شريف و علوي ايران به ويژه خانواده بزرگ بانک انصار تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.
"غدير" روز "وحدت جهان اسلام" و روز ضرب سکه "امامت" و تعيين امتداد "ولايت" رسول اعظم (ص) است و قدر غدير مي‌طلبد طنين خطبه غدير همچنان در پهنه‌ي گيتي، جامعه بشري را به سوي علي (ع) فراخواند و آنان را د ر سبيل "هدايت" و "عدالت" رهنمون سازد.
 بي ترديد امروز نيازمند غديري هستيم که بتواند "جامعه بشري" بويژه امت اسلامي را از متن حوادث و وقايع عصر "جاهليت مدرن" – که با نشان وهابيت و طراحي شبکه استکبار و صهيونيسم بين‌الملل به ترسيم تصويري غلط و وارونه از اسلام عزيز پرداخته‌اند -  نجات بخشيده و آنان را در مسير هدايت و ولايت قرار دهد، مسيري که انتهاي آن با "ظهور" حجت خدا، بساط ظلم، فساد و تباهي برچيده و استقرار "حکومت مهدوي"، "عدالت قرآني" را تجلي خواهد بخشيد.
     ....... و انقلاب اسلامي همان غدير مجددي است که پيام الهام بخش آن جان‌ها و دل‌هاي تشنه "معنويت" و "عدالت" را شيفته خود ساخته است و با مقهور کردن سردمداران قبيله زر و زور و تزوير، مستکبران زمانه را در مخمصه‌اي بزرگ قرار داده است.
در جشن غديري ديگر عهد و پيمان از هم ناگسستني خود با ولي فقيه زمان مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) که ترجمان "غديرخم" و "امتداد ولايت رسول الله (ص)" و امامت علي بن ابيطالب (ع) است را تجديد و همراه با غديريان زمان، دعوتش براي قيام در ميدان "جهاد کبير" را لبيک مي‌گوييم.
 آيت الله ابراهيمي: مديرعامل بانک انصار

نام:
ایمیل:
* نظر: