کد خبر: ۳۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
معاون فنی مخابرات استان تهران تعداد افرادی که در استان های تهران و البرز در صف دریافت تلفن ثابت مانده اند را کمتر از ۲۰ هزار نفر اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، رضا خلیلی امروز در حاشیه نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران حاضر شده و به پاسخگویی به سئوالات آنها پرداخت و در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و کندی های واگذاری تلفن ثابت اظهار کرد: با توجه به ماهیت این سرویس تا حدی با چالشهای اجرایی مواجهیم چراکه در موارد متعدد عدم همکاری شهرداری منجر به انباشت فیش های تلفن ثابت می شود.

خلیلی با تاکید بر اینکه به دلیل همکاری شهرداری با وجود آماده بودن تجهیزات در موارد متعدد امکان واگذاری خط جدید وجود ندارد، گفت: البته در اکثر نقاط واگذاری خط تلفن به روز است و تنها در برخی محدوده‌های خاص برای واگذاری مشکل وجود دارد.

وی در ارتباط با میزان تخلیه پورتهای اینترنت مخابرات نیز متذکر شد: طبق آمارها روند تخلیه خطوط ADSL در مخابرات کمتر از سایر شرکت ها بوده و مدتی است در استان تهران پرداخت sla نیز آغاز شده است.

معاون فنی مخابرات در ارتباط با کاهش تعداد تلفن های همگانی نیز توضیح داد: بر اساس استانداردهای جهانی آمار جمع‌آوری تلفن های همگانی از ایران بالاتر است و حتی در برخی کشورها تعداد این تلفن ها صفر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر در استان تهران بالغ بر ۳۰ هزار و در کشور بالای ۱۰۰ هزار کیوسک تلفن همگانی در حال ارائه خدمات به مردم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار