کد خبر: ۳۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی:
برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید تولیدات داخلی مورد حمایت های همه جانبه سازمان ها و ارگان ها قرار گیرد.
برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید تولیدات داخلی مورد حمایت های همه جانبه سازمان ها و ارگان ها قرار گیرد.

رضا میرزائی رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی در بازدید از بزرگترین بازار و نمایشگاه دایمی تجهیزات ایمنی و آتشنشانی ایران (نگین رازی)در قلب پایتخت گفت: اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم و تجهیزات ایمنی آتش نشانی تهران دارای 800 عضو رسمی و 200 عضو غیر رسمی می باشد که در سه بخش مختلف فعالیت می کند.

وی گفت: بخش اول محصولات حفاظت فردی می باشدکه مورد نیاز بخش کار و صنعت بوده که انواع کلاههای ایمنی، ماسک، گوش و عینک، لباس کار و کفش های ایمنی و حفاظت و هم چنین تجهیزات کار در ارتفاع امداد و نجات و تولیدو فروش علایم راهنمایی و ترافیکی شامل میشود.

بخش دوم فعالیت های اعضای اتحادیه تهیه تولید و فروش تجهیزات آتش نشانی ساختمان می باشد که شامل انواع خاموش کننده ها، اتصالات و جهبه های اتش نشانی، کفش و چکمه ،لباسهای ضد حریق و هم چنین سیستم های اطفا حریق می باشد. همچنین بخش سوم نیز اعضای محترمی که در توليد و فروش آرم و علایم و پرچم نیروهای نظامی و انتطامی هستند.

وی افزود: با توجه به اثر گذاری مهم این صنف و لزوم آموزش اعضای محترم تاکنون کلاس های آموزشی در رسته های ایمنی و آتش نشانی برگزار گردیده تا سطح دانش اعضای محترم در حوزه کسب و کار به یک ارتقا نسبی برسد ولی متاسفانه در زمینه تولید هیچ گونه حمایتی از فعالان این صنف صورت نگرفته است و در واقع تولید کننده های این حرفه مورد حمایت جدی از سوی مسولین و اتحادیه قرار نمی گیرند و مظلوم واقع شده اند.

میرزایی تاکید کرد:امیدواریم برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت های همه جانبه از تولیدات داخلی بویژه در زمینه لوازم و تجهیزات ایمنی و اتش نشانی صورت گیرد که این امر مستلزم حمایت های همه جانبه وزارت صنعت ،معدن و تجارت، اتاق اصناف و سازمان استاندارد ،مرکز تحقیقات وزارت کار است که بتوانیم تولیدات با کیفیت تر و قابل رقابت با مشابه های خارجی ،اروپایی به مصرف کنندگان ارایه دهیم .

میرزائی رئیس اتحادیه لوازم ایمنی و آتش نشانی در بازار ونمایشگاه دائمى تجهیزات ایمنى و آتش نشانى ایران (نگین رازی) در خصوص افتتاح این مجموعه گفت: افتتاح این مجموعه می تواند دایره بسیار قوی بین تولید کننده، جامعه و مسولین ایجاد کندو با استقرار دفتر اتحادیه در این مجموعه بتوانیم گام های مثبتی در ارایه خدمت گذاری برداریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: