کد خبر: ۳۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
هفتمین شماره ماهنامه شمیم کوثر بارویکرد بازاریابی و نقل مطلبی از دکتر رضایی مدیرمسئول ماهنامه با تيتر بازاریابی شاهرگ بنگاه داری و نگاهی عمیق به پیشینه بنگاهداری و کسب و کارهای مختلف در تاریخ اقتصاد ایران، به رشته تحریر درآمده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر; در این شماره از ماهنامه کوثر گفتگو هایی با معاون بازاریابی و امورمشتریان موسسه اعتباری کوثر در رابطه با ارائه خدمت به جامعه هدف و ساختار معاونت بازاریابی، مصاحبه حسین مختاری مدیر شعب استان فارس پیرامون افزایش مطلوبیت مشتریان انجام شده است.
بر اساس این گزارش، در شماره هفتم نشریه شمیم کوثر تقدیر معاون رئیس جمهور از حمایت کوثر در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفته است. انتصابات جدید در کوثر نیز از بخشهای قابل توجه هفتمین ماهنامه داخلی کوثر است.
رونمایی از خدمات جدید موسسه در سومین هم اندیشی سراسری کارشناسان فناوری، حمایت کوثر از تولیدکنندگان نان صنعتی و افتتاحیه هشتاد و هفتمین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان از جمله گزارش های خواندنی این شماره نشریه شمیم کوثر می باشد.
این گزارش می افزاید: نقش نظام بانکی در اقتصاد مقاومتی ، بررسی اهمیت  ضرورت تحقیقات بازاریابی و مشتری , مصرف کننده کیست؟از مقاله های این شماره شمیم کوثر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: