کد خبر: ۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
شرکت توسن به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های بانکداری و پرداخت کشور ، در مراسمی با عنوان «نشست سالیانه توسن» فرصتی را برای مرور آخرین وضعیت این زیست بوم باز، فراهم کرد.
شرکت توسن به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های بانکداری و پرداخت کشور ، در مراسمی با عنوان «نشست سالیانه توسن» در محل هتل اسپیناس پالاس با حضور برگزیدگان علمی و اجرایی، صاحبان تجربیات بین المللی در این عرصه و همچنین بانک ها و موسسات مالی، فرصتی را برای مرور آخرین وضعیت این زیست بوم باز، فراهم کرد.
 در این نشست، روند خلق ارزش و رویکرد توسن در پاسخ به نیازهای جدید مشتریان و همچنین دیده بانی فناوری و خدمت در دستور کار قرار گرفت.
رأسی مدیرعامل شرکت توسن درباره  چشم انداز شرکت گفت : تصویر روشنی که ما از این چشم انداز ترسیم کرده ایم مسیر تکاملی شرکت را به سمت اهداف راهبردی آن نشان می دهد.
هسته مرکزی و یکی از مولفه های اصلی این چشم انداز که در واقع بازتاب صدای مشتریان است ، بازتعریف و توسعه بستری منسجم و پایدار ، پلتفرمی سبک وزن مبتنی بر معتبرترین و کارآمدترین استانداردها ومعماری با حداکثر انعطاف پذیری و توسعه پذیری است.
وی تصریح کرد: این پلتفرم باز که دسترسی پذیری از ویژگی های آن است این امکان را برای مشتریان فراهم خواهد ساخت که آنها بتوانند اپلیکیشن ها و محصولات وسرویس های خود را بر اساس نیازشان با سرعت و عملکرد مستقل  و صرفاً با منابع داخلی خود توسعه داده ، به نوآوری و ارزش آفرینی بپردازد و به سطح مطلوبی از سرویس دهی برسند که ساخت چنین پلتفرمی ، از سوی توسن نیازمند تشکل و ساختار سازمانی مناسب با پیچیدگی این پلتفرم و تعریف و پیاده سازی مجموعه ابزار و روندهایی است که زیرساخت پایدار این پلتفرم را تشکیل خواهد داد.
 بررسی فرصت های توسعه ی صنعت بانکداری و ملزومات تحقق آن، تبیین رهیافت های متنوع پیرامون افزایش توانمندی بانک ها در زمینه ی ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان بهره مندی از تجارب نوین جهانی در کنار مورد کاوی برخی از دستاوردهای بانک های داخلی پیرامون به کارگیری امکانات فناوری، عمده ی محورهای این نشست را تشکیل می دادند. همچنین، دستاوردهای جدید گروه شرکت های توسن و برخی از شرکای تجاری این شرکت در حوزه ی مشاوره و راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در نمایشگاه جانبی این نشست، ارائه شد.
در ادامه الکساندر دمبیتز رئیس هیئت‌مدیره شرکت سافجِن اولین سخنران کلیدی نشست سالیانه توسن 
درباره موضوع گشودگی در مقابل گشودگی با اشاره به جذابیت های بازار ایران از لحاظ جمعیتی، تحصیلی و اقتصادی گفت: بازار پرداخت ایران بازاری جذاب است اما شرکت های ایرانی مجبورند برای جهانی شدن خود را منطبق با تغییرات جهانی کنند.
وی در بخشی از صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که هزینه سخت‌افزار در سال ۹۵ حدود ۵۰ درصد هزینه‌های بانک‌ها بود که امروز  به ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است و همچنین نرم‌افزار در تمام طول این سال‌ها ۳۰ درصد هزینه بانک‌ها بوده است.
به گفته وی ، هزینه سرویس اما در سال ۹۵ حدود ۲۰ درصد بود که اکنون به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: