کد خبر: ۳۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل بانک سپه در خصوص راه اندازی اولین دستگاه برجسته نگار در شعبه ظهیرالاسلام تهران از راه اندازی 5 دستگاه دیگر خبرداد.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به استقبال صورت گرفته در خصوص راه اندازی اولین دستگاه برجسته نگار این بانک در شعبه ظهیرالاسلام تهران از راه اندازی 5 دستگاه دیگر توسط بانک سپه برای بهره مندی روشندلان از خدمات بانکی خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی گفت: با توجه به رسالت اجتماعی بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی و خدمتگزار مردم برای ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه، این بانک در گام اول اقدام به راه اندازی اولین دستگاه برجسته نگار در شعبه ظهیرالاسلام تهران کرده است.
وی افزود: با توجه به استقبال از این حرکت بانک سپه و تمایل واحدهای شهرستانی این بانک برای توسعه اقدام مذکور، طبق توافق صورت گرفته با شرکت تأمین کننده دستگاه و انجمن نابینایان ایران، شهرهای بزرگ تهران، اصفهان، شیراز ، مشهد و تبریز برای نصب 5 دستگاه تعیین شده اند.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: این توافق در پی بررسیهای دقیق انجام شده در خصوص نقاط پرتردد روشندلان صورت گرفته و براساس آن بنا شده تا 5 دستگاه یاد شده در شعبه دانشگاه تهران واقع در میدان انقلاب، در شعبه دانشگاه شیراز واقع در خیابان زند، در شعبه بلوار سجاد اصفهان، در شعبه احمدآباد مشهد و نیز در شعبه چهارراه آزادی تبریز نصب شوند. 
چقازردی ابراز امیدواری کرد که این اقدام بانک موجب افزایش رضایت روشندلان عزیز در بهره مندی از خدمات بانکی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: