کد خبر: ۳۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
در پی ارتقاء سطح و کیفیت خدمات سامانه همبانک صادرات ایران استقبال مشتریان و کاربران منجر به ثبت رشد٩٢ درصدي تعداد تراکنش های این سامانه در پایان نیمه نخست امسال نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل شد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، گزارش های استخراجی در خصوص عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده انجام بيش از ٩ ميليون تراكنش بوده كه اين ميزان بيانگر رشد ٩٢درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي باشد.
 این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.
با تاكيد مديرعامل بانك صادرات براي تعميم و گسترش خدمات بانكداري نوين و با هدف كاهش هزينه ها و افزايش دسترسي مشتريان به خدمات نوين به تازگي امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت  از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت، خرید شارژ مستقیم (Top up)  برای سیم کارت های ترا برد شده و غیره در سامانه مزبور امکان پذیر شده است.
شایان ذکر است از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.
گفتنی است جهت اطلاع از مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها (تعریف حداکثر ٥ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا (شناسه بانکی) را از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت دریافت نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: