کد خبر: ۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
دومین هم اندیشی مسئولین شعب مستقل و مناطق آزاد موسسه اعتباری کوثر با رویکرد شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان و اثربخشی در اجرا برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ این هم اندیشی با حضور مسئولین شعب و کارشناسان مدیریت شعب مستقل و مناطق آزاد  موسسه در شهر زاهدان برگزار و رؤسای شعب نسبت به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه  سال جاری احترام کردند .
بر اساس این گزارش؛ سیدمحمدکامل حسینی مدیر شعب مستقل و مناطق آزاد ضمن ترسیم چشم انداز موسسه و رویکرد فعالیتها در نیمه دوم سال جاری بر همگرایی بیشتر شعب جهت بهبود وضعیت موجود تأکید کرد.
مدیر شعب مستقل و مناطق آزاد با اشاره به لزوم حفظ و افزایش روحیه جهادی در بازار رقابت بانکی افزود: با توجه به رکود موجود در فضای مالی کشور و عدم ثبات در این عرصه، ارائه خدمات متنوع و جلب رضایت مشتریان کنونی و نفوذ در بازارهای جدید اجتناب ناپذیر است. این راستا موسسه با درک شرایط جدید و فراهم نمودن بسترهای لازم برای ارائه خدمات جذاب در حوزه بانکداری الکترونیک گام نهاده و در این رقابت تنگاتنگ خدمات خوبی را ارائه کرده است.
حسینی تاکید کرد: ارائه خدمات و طرحهای تهیه شده از سوی موسسه به مشتریان و جامعه هدف وظیفه اصلی تمامی کارمندان شعب می باشد.  
وی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعملها و بخشنامه های بانک مرکزی الزامی و لازم الاجرا می باشد، خاطرنشان ساخت: موسسه اعتباری کوثر به لطف خدا با توجه به این امر و با رعایت تمامی ضوابط و ابلاغیه های بانک مرکزی اعم از سودهای پرداختی به سپرده ها و تسهیلات، عملکرد خوبی را در صنعت بانکداری ارائه نموده است چرا که شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان و اثربخشی آن در اجرا، مسیر بانکداری واقعی را رقم خواهد زد.
در ادامه این هم اندیشی کارشناسان مدیریت شعب مستقل و مناطق آزاد  نیز با طرح گزارش مقایسه ای عملکرد شعب را در شاخه های مختلف نظیر بازاریابی، منابع، مصارف، مطالبات معوق، پشتیبانی و ... بررسی و نقاط ضعف و قوت شعب و میزان انحراف آنها از اهداف تعیین شده را بیان کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: