کد خبر: ۳۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
دبير علمي همايش بيمه و توسعه از دريافت 118 مقاله فارسي و 11 مقاله انگليسي توسط دبيرخانه بيست و سومين همايش بيمه و توسعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومي پژوهشكده بيمه، دكتر ليلي نياكان دبير علمي بيست و سومين همايش بيمه و توسعه كه با موضوع كاركرد و سازوكار بازار در صنعت بيمه ، 13 آذرماه سال جاري در برج ميلاد تهران برگزار مي‌گردد، گفت: تعداد مقالات ارسالي تا انتهاي مهرماه 95، 129 مقاله بوده است كه از اين تعداد 11 مقاله به زبان انگليسي است كه در ميان نويسندگان آنها، نويسندگان لهستاني و هلندي نيز به چشم مي‌خورد. 
وي افزود: پيش بيني مي شود در همايش امسال 5 تا 6 پنل با موضوعات تخصصي برگزار شود و در هر پنل نيز 3 تا 4 مقاله ارائه گردد. 
بر پايه اين گزارش موضوعات اوليه پنل‌ها، كه بعد از اعلام نتايج نهايي مقالات قطعي خواهند شد، شامل ساختار بازار بیمه مستقيم و اتکایی، نهادسازي در صنعت بيمه، تقلب و تخلف درصنعت بيمه، قيمت منصفانه در بازار بيمه، نظارت كارا و فضاي بهينه كسب و كار، و نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت بيمه مي‌باشند.
دكتر نياكان در خصوص روند داوري مقالات گفت: مقالات در ابتدا براي سه داور ارسال شده و پس از اعلام نتايج مرحله اول، مقالات براي مرحله دوم داوري ارسال خواهند شد. پس از بررسی و تایید نتايج داوري مرحله دوم در كميته علمي همایش، نتایج به نويسندگان مقالات اعلام خواهد گردید.
گفتني است در همايش امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته، موضوع همايش سال بعد تعيين و سه مقاله برتر نیز اعلام خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: