کد خبر: ۳۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
با صدور حکمي از سوي هيئت‌مديره سرمايه‌گذاري سامان مجد و با حضور اعضا هيئت مديره موسسه اعتباري ثامن مسعود غلام‌زاده به‌عنوان مدير جديد شرکت سرمايه‌گذاري سامان مجد سهامي خاص معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ جلسه معارفه مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري سامان مجد با حضور اعضا هيئت مديره موسسه اعتباري ثامن و سرمايه‌گذاري سامان مجد، مديران و معاونان شرکت برگزار شد.
محمدابراهيم پورزرندي، مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در اين جلسه با تشکر از زحمات محمد جواد سليمي مديرعامل سابق شرکت ،بر اهميت و جايگاه شرکت سامان مجد به‌عنوان بازوي مالي "ثامن" تأکيد و اظهار داشت: پويايي، حرکت و توسعه همه‌جانبه اقتصادي از ويژگي‌هاي اصلي بازارهاي مالي است که امروزه با بهره‌گيري از ابزارهاي مالي جديدي همانند گروه‌هاي مالي و تخصصي، شرکت‌ها و سهامداران مناسب‌ترين گزينه را با توجه به توان مالي، ميزان سود پيش‌بيني‌شده از فعاليت‌هاي اقتصادي آينده و ميزان ريسک‌پذيري‌شان انتخاب مي‌کنند.
پورزرندي ادامه داد: با توجه به ماهيت بازارهاي پول که بازار مطالبات کوتاه‌مدت با گرايش به ابزارهاي مالي با خاصيت نقد شوندگي سريع است و به دليل ماهيت کوتاه‌مدت خود تبديل به وجوه جمع‌آوري‌شده‌اي مي‌شود که امکان سرمايه‌گذاري مالي را دارا نيست. نيازمند وجود گروه‌هاي مالي و تخصصي مانند شرکت سامان مجد به‌منظور برنامه‌ريزي، تأمين مالي و استفاده از وجوه جمع‌آوري‌شده درزمينه فعاليت‌هاي متنوع و پربازده اقتصادي هستيم.
مسعود غلام‌زاده مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري سامان مجد با تشکر از اعضاي هيئت‌مديره، به ترسيم فضاي اقتصادي و بازار مالي و جايگاه موسسه اعتباري ثامن و شرکت سامان مجد در اين فضاي رقابتي پرداخت.
غلام‌زاده با عنوان اينکه نوآوري در بازارهاي مالي همراه با معرفي ابزارهاي جديد، كارايي بازارهاي مالي را دوچندان مي‌کند، افزود: نهادهاي مالي با تجهيز منابع مالي کوتاه‌مدت و بلندمدت و تخصيص بهينه منابع و تضمين رشد نقش مؤثري در هدايت منابع به سمت توليد و ايجاد ارزش‌افزوده ايفا مي‌کنند.
مسعود غلام‌زاده دکتري حسابداري از دانشگاه علامه طباطبايي و کارشناس ارشد بورس اوراق بهادار تهران و مدرس دروس تخصصي حسابداري و حسابرسي در دانشگاه علامه طباطبايي است. که تأليف 4 جلد کتاب در حوزه شرکت‌هاي هلدينگ و مسائل مالي و سرمايه‌گذاري و نگارش 30 مقاله علمي پژوهشي، ترويجي و تخصصي در حوزه‌هاي حسابداري، حسابرسي و بازارهاي مالي در سوابق علمي وي آمده است.
بنابراين گزارش مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري سامان مجد پيش‌ازاين عهده‌دار مسئوليت‌هاي ازجمله مديرعامل و عضو هيئت‌مديره شرکت سرمايه‌گذاري و توسعه صنعتي نيوان ابتکار (سهامي عام)، عضو هيئت‌مديره شرکت تأمين سرمايه لوتوس پارسيان، معاون طرح‌ها و شرکت‌هاي گروه مالي ملت، عضو هيئت‌مديره شرکت سرمايه‌گذاري توسعه معين ملت، عضو موظف هيئت‌مديره شرکت مشاور سرمايه‌گذاري نيکي گستر نهاد مالي تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و مشاور مالي و اقتصادي ليزينگ جامع سينا (تابعه بانک سينا) بوده است.
 شرکت سرمايه‌گذاري سامان مجد سهامي خاص يکي از بزرگ‌ترين گروه‌هاي مالي و اقتصادي کشور و از شرکت‌هاي زيرمجموعه موسسه اعتباري ثامن است .

نام:
ایمیل:
* نظر: