کد خبر: ۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
با حضور معاونت عمليات بانكي و مديريت شعب استان ها صورت گرفت
مراسم توديع و معارفه مديريت شعب استان هاي خراسان رضوي و شمالي همزمان با گردهمايي روساي شعب و دواير با حضور پويان شاد معاونت عمليات بانكي و يزدانجو مديريت شعب استانها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي: توكلي مديريت سابق در آغاز جلسه ضمن خير مقدم به معاونت عمليات بانكي و مديريت شعب استانها به اين استان، همچنين تبريك به آقاي ريحاني به مناسبت انتخاب شايسته وي به عنوان مديريت جديد شعب استان هاي خراسان رضوي و شمالي و تشكر از روساي شعب و دواير ستادي عنوان كردند: تغييراتي در بانك ايران زمين و در مديريت اين استان در راه است كه من آنرا ميمون و مبارك دانسته و اميدوارم اين تغييرات موجبات شكوفايي هر چه بيشتر بانك را فراهم كند.
وي در ادامه حضور مديريت جديد استان را به عنوان ضلع سوم پيشرفت بانك معرفي كردند كه ديگر اضلاع اين مثلث را حضور جناب پويان شاد با كوله باري از تجربه و عملكرد مثبت در كارنامه كاري خود در گذشته و حال دانسته و به كاركنان خدوم استان تحت عنوان آخرين ضلع اين مثلث اشاره كردند و اظهار اميدواري كردند با توجه به صميميتي كه در همكاران استان خراسان سراغ دارند ، همچنين با ساختار جديد، آينده درخشاني در انتظار بانك و بالطبع مديريت اين استان خواهد بود.
يزدانجو ضمن تشكر از زحمات توكلي در جايگاه مديريت استان خراسان خصوصاً در بحران تعاوني اعتبار بهمن ايثار شيوه مديريت ايشان ستودني بود كه باعث شد اين بحران در استان خراسان نسبت به ديگر استان هاي كشور با كمترين حواشي و تبعات به نتيجه رسيد.
وي افزود: با توجه به سياستهاي فعلي و اوضاع كنوني بانك، اولياي بانك به اين نتيجه رسيده اند كه تغييراتي را در سطح مديريت اين استان اعمال نمايند و بدين ترتيب از تجارب آقاي توكلي در سمت مشاور معاونت عمليات بانكي استفاده خواهد شد و آقاي ريحاني كه چهره شناخته شده اي در استان در حوزه بانك و دانشگاه هستند، از اين پس سكان مديريت و هدايت استان را در دست خواهند گرفت. ايشان با اشاره به سوابق مديريتي ريحاني در بانكهاي سپه و اقتصاد نوين و مشاور بانك انصار اظهار اميدواري كرد كه بي شك تجربيات گرانقدر ايشان راه گشاي بسياري از مشكلات اين استان خواهد بود.
مديريت شعب استان ها در ادامه به قرائت گزارشي در خصوص وضعيت كنوني استان از نظر تعداد شعب، منابع، مصارف، معوقات و . . . ارائه داده و خاطر نشان كردند: با توجه به سابقه همكاري پرسنل استان از زمان موسسه و پشت سر گذاشتن محروميت هاي زياد در زمان موسسه، سطح انتظارات از استان خراسان بيشتر از آمارو ارقام مشروحه بوده و انتظار مي رود از اين پس اهداف تعيين شده براي استان بطور كامل محقق گردد و با مديريت شايسته آقاي ريحاني سهم بيشتري از منابع پولي استان سهم بانك ايران زمين گردد.
وي در پايان با اشاره به اينكه تأكيد مديران بانك در امسال بيشتر بر روي جذب منابع بدون تخصيص نرخ سود توافقي و سود محور بودن بانك است گفت: مديران امروزه به نيروي انساني ديدگاه سرمايه انساني دارند به همين دليل وضعيت معيشتي كاركنان هميشه يكي از دغدغه هاي ديرينه مديران ارشد بانك بوده و هست كه تا حد زيادي متأثر از سودهاي بالايي كه بانك تا امروز پرداخته بوده است و با مديريتي كه بر قسمت اعظمي از اين سودها اعمال شد، شاهد اجرايي شدن طرح طبقه بندي مشاغل بوديم.
ريحاني مديريت جديد استان ضمن خير مقدم خدمت تمامي همكاران و تشكر از مديران ارشد حاضر در جلسه بخصوص آقاي توكلي بخاطر تلاش هايي كه براي اين استان انجام داده اند. وي موفقيت در كار سازماني را حاصل تعهد به سيستم و كار و خرد جمعي دانسته و بر رفتار سالم و در خور شحصيت يك كارمند و خادم مردم تأكيد فراوان داشته و گفت: رفتار خوب و شايسته شامل رفتار پرسنل با همكاران، وضعيت ظاهري فردي، وضعيت ظاهري شعبه، رعايت ادب و احترام به مشتري و شامل هر آنچه كه موجبات رضايتمندي مشتريان را فراهم آورد، مي شود و در صورتي كه محقق گردد ديگر بعد مسافت تا شعبه، نرخ سود، كوچك بودن شعبه و غيره براي مشتريان اهميت زيادي نخواهد داشت. اين هنري است كه مي توان با رعايت چند نكته ساده و مهم ارزش ها را براي مشتريان تغيير داده و پايه ارزشي را به سمت حب و دوستي و ارتباطات ژرف اجتماعي هدايت كرد..
وي از روساي شعب حاضر در جلسه خواست تا به اين نكات در حيطه مديريت خود حساسيت خاصي داشته باشند:
• تشكيل جلسات مستمر براي همكاران در شعب
• تمركز بر آموزش پرسنل خصوصاً آموزش رفتاري
• نگذاريم مشتري ناراضي از شعبه خارج شود.
ايشان با اشاره به اينكه استان خراسان و مشهد قطب اقتصادي شرق كشور است و ما بايد خود را با پايتخت مقايسه كنيم افزود: يك كارمند بانك نبايست رفتار، گفتار و حتي ارائه خدمات بانكي را محدود به ساعات كار خود كند بلكه حتي در خارج از ساعات كار هم مي تواند در ارتباطات اجتماعي خود مبلغ بانك باشد.
پويان شاد معاونت عمليات بانكي در ادامه جلسه بيان داشت: روندي در بانك ايران زمين در حال اجراست كه كساني كه خود را با اهداف متعالي بانك همسو نكنند در هر سطح خدمتي باشند بدون هيچ تشريفاتي حذف خواهند شد.
ايشان از همكاران خواست: در خصوص نرخ سود سپرده ها فعاليت خود را متمركز نكند چون نرخ سود سپرده باز هم كم خواهد شد. گفنتي است در فاز اول تقليل سود در بانك، سهم ما از بازار پولي كشور بر خلاف پيش بيني عده اي افزايش يافت. پس همكاران از ارائه گزارش از سود هاي توافقي بانك ها بپرهيزند.
وي خاطر نشان كرد: طرح تلاش ۲ بزودي به مديريت ها ابلاغ خواهد شد و بايد تمام تلاشمان را بكارگيريم تا اهداف تعيين شده محقق گردند. كه البته طي بازديدي كه از شعب مشهد بعمل آمد بوضوح روشن است كه اين استان از نظر نيروي انساني جوان و با استعداد كمبودي ندارد پس با اندكي تلاش و اعتماد به نفس با مديريت آقاي ريحاني تحقق اهداف استان مقوله اي دور از انتظار نخواهد بود.
ايشان در پايان از كليه همكاران خواست تا بيشتر از گذشته به اتفاقات اطراف خود توجه داشته باشند، وهرگونه رفتار مشكوك در شعب بايد به مديريت و واحد هاي مطبوع گزارش شود.
در پايان جلسه حكم مديريت جديد استان توسط مديريت شعب استانها قرائت و تحويل آقاي ريحاني گرديد. حكم آقاي توكلي نيز به عنوان مشاور معاونت عمليات بانكي قرائت و همراه با هديه و لوح تقديرنامه اي از جانب پرسنل استان به ايشان اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: