کد خبر: ۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
تا پايان نيمه نخست امسال متقاضيان و مشتريان بانک صادرات ايران نزدیک به ٤٥ميليون حساب الکترونيکي سپهري درشعب اين بانک در اقصي نقاط کشور افتتاح كردند.
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي همسويي با بانکداري آنلاين، جلب رضايت و تامين رفاه مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان ، توسعه و ترويج هرچه بيشتر خدمات غير حضوري را در دستور کار قرار داده است. پيامد اين رويكرد سبب شده است به علت مزيت هايي نظير سرعت، تنوع خدمات، سهولت و کيفيت مطلوب سامانه سپهر، استقبال مردم از آن به عمل آمده است.
بر اساس اين گزارش تا پایان شهريورماه سالجاري بالغ بر٤٥ميليون و٨٥٦هزار حساب الکترونيکي توسط هموطنان و مشتريان در شعب بانک صادرات ايران افتتاح شده است که از اين نظر اين بانک رکورددار نظام بانکي کشور به حساب مي آيد.
 سامانه سپهر بستري مناسب براي ارايه انواع خدمات بانکي آنلاين است و اين بانک به منظور صرفه جويي در وقت، هزينه مشتريان و جلوگيري از اتلاف هزينه هاي ملي ناشي از چاپ اسکناس، کاهش ترافيک و آلودگي هوا، خدمات جديد بانکي شامل: صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، بانکداري اينترنتي، همراه بانک و ساير خدمات خود را صرفاً از طريق اين سامانه الکترونيکي که قابليت استفاده به صورت غيرحضوري را نيز دارند، عرضه مي نمايد.
شايان توجه است، سامانه سپهر اين بانک در طي شهريور ماه امسال بالغ بر ٦٠٩ ميليون تراکنش مالي را با موفقيت انجام داده و ميانگين تعداد تراکنش¬هاي روزانه سامانه ياد شده نيز بيش از ٢٠ميليون بوده است که حاکی از رشد ٧ درصدی در مقایسه با ماه قبل میباشد.  
نام:
ایمیل:
* نظر: