کد خبر: ۳۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
گردهمایی فعالین روابط عمومی نظام بانکی، وزارتخانه های اقتصادی و اجرایی با حضور كريستوف روزنبرگ معاون بخش ارتباطات صندوق بین المللی پول، وفا عمر مسئول ارتباط رسانه ای بخش خاورمیانه ای صندوق در سالن همايش بانك مركزي ج.ا.ا برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ محمدعلی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: روابط عمومی می تواند به عنوان یکی از عناصر اصلی پیش برنده سیاست های توسعه ای در سازمان فعالیت کند و همکاران ما در شبکه بانکی نیز لازم است اهتمام بیشتری نسبت به معرفی و پیشبرد اهداف توسعه ای از طریق کانال های ارتباطی و سایر ابزارهای ارتباطی داشته باشند.
كريستوف روزنبرگ معاون بخش ارتباطات IMF انتقال مسائل مطرح شده در این نهاد را به گونه ای که قابل درک برای همگان باشد اصلی ترین سیاست ارتباطی صندوق خواند و افزود: رویکرد جدید ما ارتباط با تمام اشخاص به گونه ای است که پیام های ما را درک کنند زیرا از این طریق تاثیرگذاری بیشتری بر دستیابی به اهداف خواهیم داشت. ما معتقدیم اگر پیام ها به صورت قابل فهم منتقل شود می توانیم شاهد حضور افراد بیشتری در صحنه باشیم.
معاون بخش ارتباطات IMF اظهار کرد: با اشاره به تاسیس صندوق پس از جنگ جهانی دوم افزود: در سال های پس از تاسیس تا سال 1990 میلادی، سیاست ارتباطی صندوق ، رازداری و عدم افشای اطلاعات بود ولی با فروپاشی شوروی و با تغییر رویه به سمت شفافیت و ارائه اطلاعات گام برداشتیم و از سال 2007 نیز با رویکرد انتقال اطلاعات در حوزه گسترده سعی کردیم فضایی به وجود آوریم که تمام اشخاص امکان دسترسی به اطلاعات و بهره برداری از گزارش های پولی و مالی صندوق بین المللی پول را داشته باشند.
شایان ذکر است: مدیر و کارشناسان روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر نیز در این گردهمایی حضور داشتند .

نام:
ایمیل:
* نظر: